Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli sammen igjen med ex


Gjest a12e9...e61

Anbefalte innlegg

Gjest a12e9...e61

Hey,

jeg og exen har funnet ut at vi forsatt elsker hverandre og vil prøve på nytt. Problemet er at hun har ligget med 1 i mellom bruddet og nå, og at jeg ikke klarer å slutte å tenke på det. 
Jeg elsker hu, og vil gjerne prøve på nytt men klaree ikke å få tankene ut av hodet når det gjelder denne ene sexpartneren hu har hatt i mellomtiden. 
 

følelsene mine er genuine og jeg har aldri elsket en så mye før... tenker dere det er vits å prøve dersom jeg ikke klarer å komme over denne ene personen hun har hatt sex med? 
 

hilsen g26

Anonymous poster hash: a12e9...e61

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skandinav skrev (3 minutter siden):

Du har noe å finne ut av på egen hånd når det gjelder ditt kontrollbehov.

Det er ingen vits å prøve på et nytt forhold før du har håndtert dette. Det ender sannsynlig bare opp med nye skuffelser. 

Det er det beste rådet du kan få.

Skal du bli sammen med henne må du ta et standpunkt nå.

Du kan ikke la denne tanken prege deg, og du kan heller ikke bruke dette mot henne i krangler.

Dersom du ikke klarer å slippe tanken, så bør du la vær.

Det er en enkel betingelse for at dere skal bli sammen.

Dersom du er villig til å gjøre det, så vil det fungere fint.

Lenke til kommentar

Hvem var de som gjorde det slutt ? Det har alt å si. Om du gjorde det slutt kan du ikke forvente at hun sitter og venter på deg til du vil prøve på nytt. Var det henne som gjorde det slutt med deg? Ja så elsket hun deg ikke når hun lå med andre, da ville hun tatt en stund for seg selv og følt på det å savne deg og så eventuelt kommet tilbake og sagt at hun angret og så prøve på nytt. Ikke ligge med andre og så si det. Da er du alltid plan B. Ofte er en ex akkurat dette fordi det ikke fungerte, og det skal mye til for at det fungerer i fortsettelsen om ingen av dere har forandret dere.

Lenke til kommentar
Gjest a12e9...e61
En Gedi skrev (På 29.10.2021 den 17.13):

Hvem var de som gjorde det slutt ? Det har alt å si. Om du gjorde det slutt kan du ikke forvente at hun sitter og venter på deg til du vil prøve på nytt. Var det henne som gjorde det slutt med deg? Ja så elsket hun deg ikke når hun lå med andre, da ville hun tatt en stund for seg selv og følt på det å savne deg og så eventuelt kommet tilbake og sagt at hun angret og så prøve på nytt. Ikke ligge med andre og så si det. Da er du alltid plan B. Ofte er en ex akkurat dette fordi det ikke fungerte, og det skal mye til for at det fungerer i fortsettelsen om ingen av dere har forandret dere.

Var jeg som gjorde det slutt. Var jeg som lå med en annen først og. Så ja hun har egentlig ikke gjort noe galt sånn sett...

Anonymous poster hash: a12e9...e61

Lenke til kommentar
Gjest a12e9...e61 skrev (5 timer siden):

Var jeg som gjorde det slutt. Var jeg som lå med en annen først og. Så ja hun har egentlig ikke gjort noe galt sånn sett...

Anonymous poster hash: a12e9...e61

Ja dette gav et ganske annerledes perspektiv på ting. Var grunnen til at du slo opp at du lå med en annen forresten? Eller skjedde det etter at du slo opp? Uansett så r d som andre har tatt frem at du har et kontroll behov som r usunt. Ingen er pitch perfect heller så enten må du lære deg toleranse her og bli sammen igjen eller move on.

Lenke til kommentar

Du må nok komme deg videre i livet. Vi har lett for å se oss tilbake på alt det gode forholdet hadde å by på - men det var en grunn (eller mange) til at forholdet tok slutt. De grunnene kommer fortsatt til å eksistere. Kjærlighetssorg er tungt, man har en tendens til å favorisere den man var sammen med og se seg blindt på de gode øyeblikkene. Savnet kan også ha med tilknytningen å gjøre - det å miste en nær person i livet sitt er tungt. Jeg har selv vært gjennom dette. Min beste anbefaling er å skrive en liste over de grunnene til at du forlot henne, og ta opp denne lista når savnet kommer. I tillegg må man ikke se på gamle bilder og meldinger fra exen, da holder du sorgen vedlike, dessverre helt uhensiktsmessig. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...