Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bra privat tannlege i Oslo?


Gjest d8ee2...981

Anbefalte innlegg

Gjest d8ee2...981

Har i alle år gått til offentlig tannlege, men ble anbefalt av venner å prøve privat tannlege. Vurderer Sentrum Tannlegesenter, siden flere av mine venner nevnte det - er det kanskje noen andre private tannleger som kan anbefales her i Oslo? 

Anonymous poster hash: d8ee2...981

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d8ee2...981 skrev (6 timer siden):

Har i alle år gått til offentlig tannlege, men ble anbefalt av venner å prøve privat tannlege. Vurderer Sentrum Tannlegesenter, siden flere av mine venner nevnte det - er det kanskje noen andre private tannleger som kan anbefales her i Oslo? 

Anonymous poster hash: d8ee2...981

De var nesten mistenkelig billige. Ser det er kun øst-europeiske navn som jobber der. Ikke noe galt i det. Men tror ikke du får noe bedre tannlegehjelp der, kontra det offentlige. Mange som jobber under det offentlige praktiserer privat. Så det er lite forskjell på dette. Bortsett fra at barn/unge ikke får gratis tannlegehjelp selvfølgelig. 

Noen private tannleger er litt mer luksuriøse derimot. Sentrum Tannlegesenter med de prisene de har; hører selvfølgelig ikke under "luksus-kategorien". På fancy private plasser; er venterommet ofte smykket med friske blomster, design-møbler - og du får knapt inntrykk av at du er på tannlegebesøk. Du får mer en "hotellfølelse". Noe som kan fungere godt for de med tannlegeskrekk. 

Jeg vil heller dele inn tannlegene slik:
1. Offentlig/privat
2. Luksus-privat 😜
 

Lenke til kommentar

TS må være veldig ung (under 21 år?), for jeg er for gammel til å benytte meg av offentlig tannlege, kan kun gå privat. Uansett, jeg anbefaler Åshild Høva-Forsberg eller Cecilie Grann Greve. Har også god erfaring med Charlotte Braathen, men tror hun har gått over til det offentlige. 

Endret av GiaMahan
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest d8ee2...981 skrev (På 26.10.2021 den 4:02 PM):

Har i alle år gått til offentlig tannlege, men ble anbefalt av venner å prøve privat tannlege. Vurderer Sentrum Tannlegesenter, siden flere av mine venner nevnte det - er det kanskje noen andre private tannleger som kan anbefales her i Oslo? 

Anonymous poster hash: d8ee2...981


Hei, ved https://www.smiltannlegesenter.no/ har de spesialist tannleger og tannleger for barn. De holder til i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...