Gå til innhold

Trump-nettverk avkledd som dårlig skjult kopi av fri programvare


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5CJ56A5D skrev (1 time siden):

Hvis det ikke hadde vært for sensureringen til facebook , twitter og youtube så hadde ikke Trump tenkt på noe slikt nettsted i det hele tatt. Som man sår så høster man. Trump får hundrevis av millioner av følgere på plattformen sin med en gang.

Dette er jo ikke svar på noe av det jeg skrev.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (På 26.10.2021 den 8.22):

De refererer Time Magazine, LOL

Kan du ikke svare da. Hva var feil i Time? 

Skjer hver gang det stilles spørsmål til sånne som deg. Utrolig å hengi seg selv så mye til en person/bevegelse (Trump/idiotismen) uten å kunne noe som helst. 

Skulle nesten tro at disse som kaller alle andre saueflokk er de som faktisk er det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
knutinh skrev (På 27.10.2021 den 9.59):

Er sosialisme et skjellsord da?

»sosialismen splittet i flere retninger. De tre mest sentrale retningene er kommunisme, sosialdemokrati og anarkisme

https://snl.no/sosialisme

Du får føye til nazisme på din liste. Kina er et utmerket bevis på det. Der fungerer det nøyaktig likt som  det gjorde under Hitler i Tyskland. Men det er ikke jødene det går ut over. Det er ugurene og annerledes tenkende.  Tipper at etter Olympiaden er overstått så går de til angrep først på Taiwan, og deretter står Japan for tur. Sannsynligvis vil de benytte anledningen nå som USA har en dement president på plass, og dessuten allierte marionetter i topposisjoner  i både Forsvaret og administrasjonen. USA er dessuten sterkt svekket pga Covid vaksinen. Oppførselen til Biden administrasjon likner også  mer på kommunisme nå. De kommer med føderale vaksine mandater til private bedrifter som de ikke har myndighet til å gjøre. Jeg tror at Trump har trukket konsekvensen av den bisarre oppførselen til "venstresiden" . Han er en backpuncher som slår dobbelt så hardt tilbake som dem han blir angrepet av, derfor den klausulen om at upassende bidrag vil bli slettet.  

Endret av 5CJ56A5D
Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (3 timer siden):

Du får føye til nazisme på din liste.

Hvis du mener referatet mitt til snl så er jeg ingen bidragsyter der. De hevder at sosialisme inntar 3 sentrale former: kommunisme, sosial-demokrati og anarkisme.

Sitat

Kina er et utmerket bevis på det. Der fungerer det nøyaktig likt som  det gjorde under Hitler i Tyskland. Men det er ikke jødene det går ut over. Det er ugurene og annerledes tenkende.

Jeg har ingen illusjoner om at Kina har en sympatisk styreform. På en måte har alle totalitære regimer likhetstrekk. Jeg vil likevel hevde at det er noen forskjeller. Kina har så langt hatt styring på økonomien og synes å tenke langsiktig heller enn på impulser.

Sitat

 Tipper at etter Olympiaden er overstått så går de til angrep først på Taiwan, og deretter står Japan for tur. Sannsynligvis vil de benytte anledningen…

Jeg pleier ikke å inngå veddemål. Men hva sier du til at vi tar opp tråden 12 mnd etter olympiaden? Hvis scenariet ditt over spiller seg ut så kan jeg marsjere naken ned gata mi, hvis du gjør det samme om du tar feil?

Sitat

nå som USA har en dement president

Referanser?

Sitat

USA er dessuten sterkt svekket pga Covid vaksinen.

På hvilken måte?

Sitat

Oppførselen til Biden administrasjon likner også  mer på kommunisme nå. De kommer med føderale vaksine mandater til private bedrifter som de ikke har myndighet til å gjøre.

Hvis han nå hadde gått ut over sine mandater, på hvilken måte hadde det vært kommunisme?

Sitat

Jeg tror at Trump har trukket konsekvensen av den bisarre oppførselen til "venstresiden" .

Det er også en måte å se det på.

Sitat

Han er en backpuncher som slår dobbelt så hardt tilbake som dem han blir angrepet av, derfor den klausulen om at upassende bidrag vil bli slettet.  

Mulig det, men han er altså ikke en militant forkjemper for fri tale, bare tale som er i sitt bilde?

-k

  • Liker 3
Lenke til kommentar
knutinh skrev (På 28.10.2021 den 19.27):

Hvis du mener referatet mitt til snl så er jeg ingen bidragsyter der. De hevder at sosialisme inntar 3 sentrale former: kommunisme, sosial-demokrati og anarkisme.

Jeg har ingen illusjoner om at Kina har en sympatisk styreform. På en måte har alle totalitære regimer likhetstrekk. Jeg vil likevel hevde at det er noen forskjeller. Kina har så langt hatt styring på økonomien og synes å tenke langsiktig heller enn på impulser.

Jeg pleier ikke å inngå veddemål. Men hva sier du til at vi tar opp tråden 12 mnd etter olympiaden? Hvis scenariet ditt over spiller seg ut så kan jeg marsjere naken ned gata mi, hvis du gjør det samme om du tar feil?

Referanser?

På hvilken måte?

Hvis han nå hadde gått ut over sine mandater, på hvilken måte hadde det vært kommunisme?

Det er også en måte å se det på.

Mulig det, men han er altså ikke en militant forkjemper for fri tale, bare tale som er i sitt bilde?

-k

Du fremla definisjonen (på sosialisme) uten noen innsigelser , så det virker som du gikk god for den!

Hitler hadde god styring på økonomien i Tyskland, i likhet med det de har i Kina , det var det som satte han i stand til å gå til angrep på sine nabostater,

Det er mange referanser , men for å provosere kan jeg bruke denne fra resett:

Norsk overlege i psykiatri: – Joe Biden er dement | Resett

USA er svekket pga covid vaksine mandatene. Mange offiserer har sagt opp og mange i plikt tjeneste er demotivert. Veldig mange vil ikke ha disse vaksinene. USA sliter med forsyningskjeden for varer (supply chain) hoved grunnen er antagelig at folk blir sparket fra jobben pga at de ikke vil ta vaksinen. Dessuten er vaksinen i følge Karen Kingston kreftfremkallende: Hvis dette er riktig så kan man jo begynne å tenke at farmasien muligens også får muligheten til å lage nye kreftvaksiner. Se denne:

"https://home.frankspeech.com/tv/video/former-pfizer-employee-karen-kingston-covid-mrna-vaccine-patent-ingredients-will-bring"

Alle patentene er enkle å finne og laste ned , så det verifiserer at hun har rett.

Se gjerne denne også:

"https://home.frankspeech.com/tv/video/former-pfizer-employee-declares-covid-vaccine-bio-weapon-and-fauci-enriching-himself"

Angående angrep på private foretak, det er vel nærmest en del av definisjonen på kommunisme.

Angående fjerner av uønskede innlegg, ja, man må spille med like spilleregler.

 

 

 

 

 

Endret av 5CJ56A5D
Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (1 time siden):

Du fremla definisjonen (på sosialisme) uten noen innsigelser , så det virker som du gikk god for den!

Påstanden din om at Nazisme er en form for sosialisme framstår som kontroversiell. snl er ikke enig. Wikipedia har dette å si:

»The majority of scholars identify Nazism in both theory and practice as a form of far-right politics.[24]Far-right themes in Nazism include the argument that superior people have a right to dominate other people and purge society of supposed inferior elements.[25] Adolf Hitler and other proponents denied that Nazism was either left-wing or right-wing: instead, they officially portrayed Nazism as a syncretic movement.[26][27] In Mein Kampf, Hitler directly attacked both left-wing and right-wing politics in Germany»

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nazism

Sitat

Hitler hadde god styring på økonomien i Tyskland, i likhet med det de har i Kina , det var det som satte han i stand til å gå til angrep på sine nabostater,

Wikipedia har derimot dette å si:

»Between 1933 and 1939 the total revenue of the German government amounted to 62 billion Reichsmarks, whereas government expenditure (up to 60% of which consisted of rearmament costs) exceeded 101 billion, thus causing a huge deficit and rising national debt (reaching 38 billion marks in 1939).»

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Nazi_Germany

Sitat

Angående angrep på private foretak, det er vel nærmest en del av definisjonen på kommunisme.

«…som de ikke har myndighet til å gjøre» <- er det typisk kommunisme?

Sitat

Angående fjerner av uønskede innlegg, ja, man må spille med like spilleregler.

Hvis man er en forkjemper for fri tale så vil man vel ha færrest mulig regler?

-k

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (På 28.10.2021 den 15.29):

Han er en backpuncher som slår dobbelt så hardt tilbake som dem han blir angrepet av, derfor den klausulen om at upassende bidrag vil bli slettet.  

Hahahaha. Du veit å lage fargerike, komiske mentale bilder. Ser for meg verdens minste, sutrete grineunge, med påfølgene små hender, som prøver å slå oppover i eit patetisk sinneutbrudd.

 

5CJ56A5D skrev (4 timer siden):

Dessuten er vaksinen kreftfremkallende , sånn at farmasien kan få muligheten til å lage kreftvaksiner.

Håper Pfizer saksøker deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (3 timer siden):

Hahahaha. Du veit å lage fargerike, komiske mentale bilder. Ser for meg verdens minste, sutrete grineunge, med påfølgene små hender, som prøver å slå oppover i eit patetisk sinneutbrudd.

 

Håper Pfizer saksøker deg.

Vi er vel i ferd med å bevege oss litt bort fra hva denne tråden egentlig skal handle om. Men det skyldes vel at subtemaer blir spunnet på temaer som omhandlet det opprinnelige emnet. Men bare for å få bemerket det så har du et poeng her. Det var jo ikke jeg som oppdaget at disse Moderna patentene ligger åpent på nett for alle til å se. Det var Karen Kingston. Så jeg har endret ordlyden på det jeg skrev opprinnelig. Beklager at jeg var travelt opptatt og ikke hadde tid til å ordlegge meg slik som jeg burde ha gjort. Så ordlyden er nå forandret til dette: Dessuten er vaksinen i følge Karen Kingston kreftfremkallende: Hvis dette er riktig så kan man jo begynne å tenke at farmasien muligens også får muligheten til å lage nye kreftvaksiner. Se denne:

"https://home.frankspeech.com/tv/video/former-pfizer-employee-karen-kingston-covid-mrna-vaccine-patent-ingredients-will-bring" 

NB! Det var ikke Pfizer patentene dette omhandlet. Men til info så ligger patentene for dem også på nett!

 

Endret av 5CJ56A5D
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 minutter siden):

Då håper eg Moderna saksøker Karen Kingston. Kan ho få prøve sine påstander i retten mot Moderna.

 

 

Ufattelig at du kan si noe sånt. Hvorfor ser du ikke på videoen. Laster ned patentene og sjekker om det hun sier stemmer. Så gjør du deg opp din egen mening ? Åpenbart at hun vil vinne i retten etter min mening etter å ha sett videon , lastet ned alle patentene og sjekket at det stemmer alt hva hun sier. Og ja, det stemmer. så langt som jeg kan se. Pga at hun ihvertfall etter hva jeg kan vurdere snakker riktig og sant så tør ikke Moderna å saksøke henne. De ville vel ha gjort det for lenge siden i såfall. NB! Denne damen er ikke noen amatør. Hun er en tidligere Pfizer ansatt . 

Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (8 minutter siden):

Ufattelig at du kan si noe sånt. Hvorfor ser du ikke på videoen. Laster ned patentene og sjekker om det hun sier stemmer. Så gjør du deg opp din egen mening ? Åpenbart at hun vil vinne i retten etter min mening etter å ha sett videon , lastet ned alle patentene og sjekket at det stemmer alt hva hun sier. Og ja, det stemmer. så langt som jeg kan se. Pga at hun ihvertfall etter hva jeg kan vurdere snakker riktig og sant så tør ikke Moderna å saksøke henne. De ville vel ha gjort det for lenge siden i såfall. NB! Denne damen er ikke noen amatør. Hun er en tidligere Pfizer ansatt . 

Er på ingen måte interessert i å dele min e-post addresse eller tlf nummer for å kunne sjå den videoen du linket.

Men ser at Mike Pillow er der. Han blir vel saksøkt om dagen av Dominion, for nettopp det samme. Ærekrenkelse og å lyge om produktet deiras. Fox news og Newsmax var feige og måtte gi ein offentlig unnskyldning for å unngå saksøkelse.

Som med alle konspi troll, feiger dei ut, og blir veldig spe, når dei må putte pengene der som munnen er.

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (22 minutter siden):

Er på ingen måte interessert i å dele min e-post addresse eller tlf nummer for å kunne sjå den videoen du linket.

Men ser at Mike Pillow er der. Han blir vel saksøkt om dagen av Dominion, for nettopp det samme. Ærekrenkelse og å lyge om produktet deiras. Fox news og Newsmax var feige og måtte gi ein offentlig unnskyldning for å unngå saksøkelse.

Som med alle konspi troll, feiger dei ut, og blir veldig spe, når dei må putte pengene der som munnen er.

Mike Lindell har opprettet canvas dvs dør til dør forepørsler i 38 stater . Dvs at de går dør til dør og sjekker om registrerte velgere som stemte virkelig bor på adressen og hadde mulighet for å avgi stemme. Hvis opplysningene jeg har stemmer, så har han nå fått med seg 20 AG'er dvs på godt norsk justisministre fra de 20 delstatene til å sakesøke "sentralstaten" for ikke å opprettholde grunnloven dvs Konstitusjonen, som i artikkel  4  sier at USA skal ha et konstitusjonellt representativt demokrati og sentralstaten har plikt til å opprettholde og beskytte dette. De mener ihvertfall at de har beviser for at valget ble stjålet, og saken kommer til å bli opprettet den 23 oktober visstnok. Tror de håper å få med seg alle 38 statene , kanskje enda flere før den 23 . Så får vi se om beviseneholder ! Og apropos saksøkinger så er det nå etterhvert kommet hundrevis av saker mot dominion etterhvert, og det ser nå bare ut for å øke i antall. Mike Lindell har sitt eget søksmål mot Dominion på 1.6 milliarder. Og han har en alternativ plan for hva han skal gjøre om høyesterett feiger ut og påstår at de ikke har standing igjen. Mike Lindell feiger ikke ut.

Endret av 5CJ56A5D
Lenke til kommentar
5CJ56A5D skrev (1 minutt siden):

Og han har en alternativ plan for hva han skal gjøre om høyesterett feiger ut og påstår at de ikke har standing igjen.

Så gøy. At høgsterett avviser saka, fordi han ikkje presenterer beviser, er tross alt ikkje høgsterett sin feil eller problem.

 

5CJ56A5D skrev (2 minutter siden):

Så får vi se om bevisene holder !

Ja om han er interessert i beviser då. Så langt, har det kun vært løse påstander. Vart totalt avkledd på den visningen han hadde for litt tilbake. 

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 minutter siden):

Så gøy. At høgsterett avviser saka, fordi han ikkje presenterer beviser, er tross alt ikkje høgsterett sin feil eller problem.

 

Ja om han er interessert i beviser då. Så langt, har det kun vært løse påstander. Vart totalt avkledd på den visningen han hadde for litt tilbake. 

Det du sier her er helt feil. Den samlingen han hadde var en stor suksess . Det var faktisk representanter fra alle delstatsforsamlingene der. Så den samlingen har dannet grunnlaget for hele den bevegelsen som nå forgår. Det ble dannet et nettverk som de har jobbet veldig aktivt innenfor nå og de har altså i løpet av kort tid klart å komme opp med beviser som de mener er tilstrekkelig for at de kan fremlegges for høyesterett. Men det er jo riktig , høyesterett må nå vurdere, så får vi sett om dette var en suksess eller ikke. Men i Arizona ser det nå ut for at de kan gå mot en desertifisering av valget uten at det kommer opp for høyesterett. Så er det ikke nødvendig å ha dette opp for høyesterett. Det er delstatsforsamlingene som uavhengig kan avgjøre dette. Men nå har jeg ikke tid å skrive mere om disse emnene . Takk for meg !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...