Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sykt spørsmål!!


Spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har et sykt spørsmål, men har lurt på dette sykt lenge nå så må bare stille det!

Hjemme så finner jeg plastposer, typ brødposer, med sæd i! Er ikke sånn at det har lukta eller noe så er ikke til sjenanse, men åpner av og til for å sjekke at det er sæd i de, og det er det nesten alltid.

Skjønner jo at det er spermen til pappa siden han er den eneste andre mannen i familien + at han har en rull med plastposer i sitt skap på badet…

Det jeg lurer på er hvorfor? Hvorfor runke i plaspose? Er det noen som gjør det? 
 

plz forklar 

på forhånd takk

-gutt 22

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b9719...de2

Dette hørtes spesielt ut. Jeg hadde en ex som brukte å sprute i sokkene sine. De ekle spermsokkene lå i alle kriker og kroker. Men plastposer...? Gjemmer han dem ikke engang? 

Dette er så vemmelig at jeg faktisk hadde blitt sinna. Hadde kjefta på min far om det var han som spruta rundt i brødposer i samme hus som meg. 

Anonymous poster hash: b9719...de2

Lenke til kommentar
Gjest b9719...de2
Spørsmål skrev (13 minutter siden):

Altså helt greit at han runker og kommer! Og posene ligger typ ikke så «åpenbart» i spøla men jeg lurer fortsatt på hvorfor plastpose??

 

Han er forfengelig og vil ikke grise på seg selv

Anonymous poster hash: b9719...de2

Lenke til kommentar
Gjest b9719...de2
Spørsmål skrev (7 minutter siden):

Finner de i plastsøppelet, så er faktisk kildesortert, haha

Godt mulig.. men hvorfor bruke kondom når du skal runke?

Plasten skal være ren. Så han er nok ikke så miljøvennelig som han tror. Kanskje du skal si til han at pappa, husk at plastemballasjen som kastes i plastavfallet skal være rengjort.. 

 

Anonymous poster hash: b9719...de2

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...