Gå til innhold

Se den første traileren til Uncharted-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre match på skuespillere er i den tidligere fan-lagde traileren, faktisk. Det å rote med hovedpersonen i den faktiske filmen er vel en dårlig ide om en vil henvende seg til fansen. Fordel om det er mest mulig likhet i alle fall med Nathan Drake fra spillene som et anker. Det å rappe spill-scener fra spillene i et manus som er en prequel virker også litt spesielt.

En kan godt bruke andre skuespillere til seere som ikke har noe kjennskap til spillene, men da har man gått ganske mye bort fra at dette er en film til fans av spillene, og en bommer sånn sett litt med selve konseptet av å lage noe basert på Uncharted-universet.

Lenke til kommentar

Sikkert fordi han var tilgjengelig. Virker ikke akkurat som Naughty Dog har så mye innspill på denne filmen hva skuespillere angår. De kunne i det minste sminket han mer lik, men på et budsjett så blir det sikkert for dyrt. Bare synd at de ender opp med å bomme på hva fansen forventer og de samtidig holder seg så mye i universet at de mest frir til resten av publikum som ikke har samme interessen til å se filmen til å begynne med.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
LoveAss skrev (På 23.10.2021 den 0.16):

Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen?

Sitat

Several filmmakers, David O. Russell, Neil Burger, Seth Gordon, Shawn Levy, Dan Trachtenberg, and Travis Knight were initially signed to direct the project, while Nathan Fillion, Chris Pratt, and Wahlberg were rumored to play Nathan Drake. It was later revealed the film would be an origin story of Nathan Drake, with Holland cast to portray the lead role in May 2017 and principal photography commencing in July 2020.

Holland er 25 og Drake var i tidleg 30-åra i det første spelet. Sidan filmen er ein forløpar til spela så passar alderen bra.

Lenke til kommentar
Zeph skrev:
LoveAss skrev (På 23.10.2021 den 0.16):

Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen?

Sitat

Several filmmakers, David O. Russell, Neil Burger, Seth Gordon, Shawn Levy, Dan Trachtenberg, and Travis Knight were initially signed to direct the project, while Nathan Fillion, Chris Pratt, and Wahlberg were rumored to play Nathan Drake. It was later revealed the film would be an origin story of Nathan Drake, with Holland cast to portray the lead role in May 2017 and principal photography commencing in July 2020.

Holland er 25 og Drake var i tidleg 30-åra i det første spelet. Sidan filmen er ein forløpar til spela så passar alderen bra.

Helt sikkert. men jeg ville tippet han var 17
Lenke til kommentar

Jeg synes traileren lover godt. Marky Mark passer dårlig inn, men kan la det passere (så lenge han har bart i en eventuell oppfølger). Samme gjelder den til tider pipete stemmen til Holland. Men jeg synes Holland ellers virker å spikre rollen ganske godt, spesielt i manerer. Han har også vist i flere roller at han har god "comedic timing" og kan fungere bra i rollen i mange år fremover, dersom det skulle bli en hit.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...