Jump to content
Sign in to follow this  
Spillredaksjonen

Starfield-trailer viser enda litt mer av spillet

Recommended Posts

GnilreG skrev:

Irriterende at dette ikke kommer til PS5.

Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da.

Dette er nok det spillet jeg gleder meg mest til neste år. :)

Kjipt at det vil ta enda lenger tid før TES VI og Fallout 5 kommer ut, men jeg tror det kan være bra for Todd Howard og teamet å jobbe med noe helt nytt. 

Chaos_Niddhogg skrev:
GnilreG skrev:

Irriterende at dette ikke kommer til PS5.

Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da.
Nei :) Men fortsatt irriterende. Kunne sakt irriterende at de kjøpte opp Bethesda og da :)

Gidder ikke legge ut så mye for å spille 1 spill på xbox, måtte jeg fått tak i en skikelig kontroller også. Hadde jeg heller spillt det på PCen for å spare penger. Har heller ikke noe grei plass i stuen til en til stor boks :) Er mer en nok med PS5 og PCen der.

GnilreG skrev:

Gidder ikke legge ut så mye for å spille 1 spill på xbox, måtte jeg fått tak i en skikelig kontroller også. Hadde jeg heller spillt det på PCen for å spare penger. Har heller ikke noe grei plass i stuen til en til stor boks :) Er mer en nok med PS5 og PCen der.

I GP (Xbox sitt snart nye navn) sitt tilfelle så kommer nok alt på PC, så de fleste av oss burde skaffe en GPC en dag om vi vil ha stor tigang til spill fra overalt. Til og med Sony, og i noen veldig få tilfeller Nintendo, er jo med der.

Synes det ser døft ut, men lenge siden Bethesda har laget et bra spill, viss du ser vekk fra understudioer som id Software, så eg holder min begestring enda.