Gå til innhold

Starfield-trailer viser enda litt mer av spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GnilreG skrev:

Irriterende at dette ikke kommer til PS5.

Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
GnilreG skrev:

Irriterende at dette ikke kommer til PS5.

Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da.
Nei :) Men fortsatt irriterende. Kunne sakt irriterende at de kjøpte opp Bethesda og da :)
Lenke til kommentar
GnilreG skrev:

Gidder ikke legge ut så mye for å spille 1 spill på xbox, måtte jeg fått tak i en skikelig kontroller også. Hadde jeg heller spillt det på PCen for å spare penger. Har heller ikke noe grei plass i stuen til en til stor boks :) Er mer en nok med PS5 og PCen der.

I GP (Xbox sitt snart nye navn) sitt tilfelle så kommer nok alt på PC, så de fleste av oss burde skaffe en GPC en dag om vi vil ha stor tigang til spill fra overalt. Til og med Sony, og i noen veldig få tilfeller Nintendo, er jo med der.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...