Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilket særpreg ved en kvinne tiltrekkes du av?


Gjest 46094...57f

Anbefalte innlegg

Gjest 46094...57f

Dette kan gå både på personlighet og utseende, væremåte og stil. Ting du føler du ikke ser så ofte hos kvinner og som er såpass stort pluss at det overgår mye annet. 

Anonymous poster hash: 46094...57f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 46094...57f
Reg2000 skrev (4 minutter siden):

Humor og intelligens.

Det er vel mange kvinner som har humor og er intelligente? Da kan det vel ikke ses på som et særpreg? 

Anonymous poster hash: 46094...57f

Lenke til kommentar
Gjest c3d6d...698

Blir ikke dett vanskelig å besvare? Hvis det er et særpreg, så vet man ikke at man liker det før man ser det, og etter man har sett det, så ser man det kanskje aldri igjen? 

Anonymous poster hash: c3d6d...698

Lenke til kommentar

Selvironi, tålmodighet, positiv utstråling, ikke helt A4 og som gir oppmerksomhet tilbake.

Utseendemessig så har jeg et ganske spredt spekter av stort og smått, kort og langt, mørkt og lyst, men hva som gjør noen attraktive er vanskelig å formulere, da det er en estetisk vurdering jeg gjør på automatikk.

Lenke til kommentar

At det er kjemi mellom oss, at det er felles verdier og interesser. At hun har kvinnelighet som er vanskelig å beskrive men det går på å vise omsorg og interesse. At ærlighet og trofasthet er en av hennes kjerneverdier. Utseende er så subjektivt som det kan få blitt. En slik personlighet som jeg beskriver veier opp for et middels utseende så til de grader. Hun må han et personlighet som er stabil og ikke lar seg rive med av "skiftene følelser" fra dag til dag. Kan hun kommunisere egne ønsker og behov på en normal måte er det et enormt stort pluss. Ikke bare forvente at jeg skal kunne lese henne tanker, og klarer jeg ikke snappe opp signaler så er det "dump". Det er langt mellom slike kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...