Gå til innhold

Veldig lange negler på mann


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har de siste månedene latt neglene mine vokse i et forsøk på å se hvor lange neglene mine kan bli. Bildet viser neglene mine akkurat nå. De er blitt lengre enn jeg trodde de skulle bli, og nå har jeg ikke hjerte til å klippe dem. Planen er nok å spare videre, men lurer veldig på hva folk synes om neglene mine? 
 

christian / Oslo

C28A4AA8-252B-4371-AD9C-ABBA5306B907.jpeg

7CCAC414-059E-4544-AFB0-C3B3CA6E160D.jpeg

Endret av anonymus01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Sviskepott skrev (På 29.10.2021 den 14.11):

Negler kan jo bli forferdelig upraktisk lange og dine er i startgropen til å bli så lange du bare vil, hvis det er greit for deg å leve med dem slik. De ser sterke og jevne ut. Personlig tilhører jeg arten som må ha helt nyklippet kort negl, alltid, ellers blir jeg sprø. 

Ja, de kan nok bli veldig lange. Jeg tror nok jeg kommer til å la dem vokse fritt helt til de eventuelt knekker. Og hvis de ikke knekker, får de bare bli sinnssykt lange…

Lenke til kommentar

For all del. Men siden du spør, jeg synes personlig det ikke er pent, og kanskje litt ekkelt med veldig lange negler.

I tillegg tenker jeg det er veldig upraktisk, og etterhvert hvis de blir enda lengre kan det bli litt uhygienisk.

Hvis hensikten bare er å se hvor lange neglene dine kan bli, så ville jeg klippet alle utenom én (!).

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
anonymus01 skrev (10 minutter siden):

Man venner seg til å bruke hendene på en annen måte. 

Røper vel at du aldri gjør noe hagearbeid. .og hvis en negl brekker er det ikke sikkert at den brekker utenfor fingertuppen, for å si det sånn. Men kan sikkert skaffe deg dine "5 minutes of fame" i en lokalavis, hvis neglene blir så lange at de svinger seg rundt. Har sett slike i Guinness' bok om verdensrekorder. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Budeia skrev (På 30.10.2021 den 16.23):

Røper vel at du aldri gjør noe hagearbeid. .og hvis en negl brekker er det ikke sikkert at den brekker utenfor fingertuppen, for å si det sånn. Men kan sikkert skaffe deg dine "5 minutes of fame" i en lokalavis, hvis neglene blir så lange at de svinger seg rundt. Har sett slike i Guinness' bok om verdensrekorder. 

Jeg gjør ikke så mye praktisk arbeid, nei. Er veldig forsiktig. Målet er at de skal bli så lange at de begynner å krølle seg - skulle bare ønske at de vokste mye raskere…det tar tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg var barn husker jeg at storesøsteren min terpet veldig på det at gutter ikke skulle ha lange negler, så langt som at hun kunne få sinneutbrudd hvis jeg hadde det. Når det er sagt så synes jeg du skal få gjøre som du vil, og neglene dine ser faktisk bedre ut enn mange de løsneglene som er ute å går i vårt samfunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betula skrev (På 20.11.2021 den 13.17):

Da jeg var barn husker jeg at storesøsteren min terpet veldig på det at gutter ikke skulle ha lange negler, så langt som at hun kunne få sinneutbrudd hvis jeg hadde det. Når det er sagt så synes jeg du skal få gjøre som du vil, og neglene dine ser faktisk bedre ut enn mange de løsneglene som er ute å går i vårt samfunn. 

Ja, jeg er enig i at naturlige negler er det peneste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...