Gå til innhold

Veldig lange negler på mann


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult.

https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Baardsen skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult.

https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/

Han får Gjest Baardsen til å skrive for seg som sekretær, men Baardsen tar vel tastaturet og gir til den gamle enken.. ellns.

Det var en spøk da, er vel flere yrker eller livsstiler der man kan ha negler... Særlig i Norge.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...