Gå til innhold

VW-sjefen: Hvorfor er Tesla smidigere enn konkurrentene? Musk: Først og fremst fordi jeg er ingeniør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lynxman skrev (8 minutter siden):

"Fullt av pusekatter med sterke meninger uten noe hold eller bekreftelse på å vise at de faktisk står for de de skriver..."

Dine innlegg er faktisk ikke mer verdt enn oss andre på forumet.

Har ikke sett noen innrømme eller bekrefte at de satser penger på sine påstander her av de som gulper opp tøv.


Jeg har sagt flere ganger jeg er all in og er sikker på min egen investering.
Det har gått såpass bra de siste årene at jeg faktisk har vurdert å bytte navn til Stein Erik :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KriZZ skrev (1 minutt siden):

Har ikke sett noen innrømme eller bekrefte at de satser penger på sine påstander her av de som gulper opp tøv.


Jeg har sagt flere ganger jeg er all in og er sikker på min egen investering.
Det har gått såpass bra de siste årene at jeg faktisk har vurdert å bytte navn til Stein Erik :) 

Javel, men dette er et teknisk forum, og du er den som bidrar aller minst. Jeg har forøvrig satset penger på Tesla mange ganger, uten at det har noe som helst med den tekniske diskusjonen å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan mener du jeg skal satse penger for å reflektere mine meninger? Ved å IKKE investere i feks Hyperloop, som jeg syns er teit? Jeg har ikke investert i Hyperloop, Tesla, Solar City, SpaceX eller noe annet Musk har gjort, så da har jeg vel plassert pengene mine på mine meninger. Jeg har investert i Bitcoin og Eth for noen år siden, som slår Tesla-aksjer over tid hvis jeg ikke tar feil. Hva er poenget ditt? Hvorfor kan man ikke ha en mening uten å gamble penger?

Kunne tenke meg en Tesla Model S, men har ikke lyst til å kjøpe en bil jeg ikke kan reparere helt selv enda, så derfor beholder jeg den gamle bilen en stund til. Model 3 vil jeg ikke ha for den har for liten bakluke til modellflya mine, og Model X liker jeg ikke pga klovnedørene og utseendet, så de er uaktuelle på flere grunnlag enn hjemmereparerbarhet.

Endret av Lynxman
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (1 minutt siden):

Jepp, og denne delen er forbeholdt diskusjoner relatert til Teknisk Ukeblad.

Ok, kjenner ikke til Teknisk Ukeblad.

 

Audi hadde ordtaket "Forspranget ligger i teknologien" i flere tiår.

Nå er de ti år bak Tesla og skjelver i buksene.


Selv var jeg Audi og BMW mann i over ti år før jeg kjøpte min første Tesla og etter få uker byttet ut hele bilparken i heimen til Tesla.


Tiden vil vise hvem som tar feil :)
Samme som når apple lanserte iphone og folk hadde kraftige påstander, vi ser jo hvordan det gikk.

 

Noen som har Nokia, Ericsson eller Simens telefon?



 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
uname -i skrev (7 timer siden):

Hvis du hadde hatt 850 milliarder dollar på konto, ville du kjøpt Tesla? Eller gigantene VW Group og Toyota og hatt 500 milliarder dollar til overs?

Med 500 milliarder dollar burde det være gode muligheter for å starte en bilprodusent som på 10 år klarer å lage biler hvor malinga sitter fast og karosseriplatene ikke ser ut som tanngarden på en engelskmann. Kanskje man til og med har penger til overs for en sjef som har litt greie på bilproduksjon?

🤡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
sk0yern skrev (7 timer siden):

Så har du de som er stikk motsatt.
Vet ikke om det gir det mest nyanserte eller nøyaktige synet på verden heller ;)

Tesla-fans har ikke en tilsvarende blokkeringsliste, men bruker tvert imot tid på å se på argumenter fra haterne (og konsekven tilbakevise dem med fakta).

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (6 timer siden):

Som du vet har jeg deg blokkert for grunner som du kjenner til, men jeg antok du kunne bli trigget og sjekket hva du skrev. Her er ett eksempel på hvordan man havner på listen:

FCPZCi0XMAYbZk3?format=png&name=small

Ashlee Vance skrev altså en biografi om Musk, og han ble blokkert fordi han tydeligvis ikke viste nok respekt for TSLAQ. Her må man bøye seg i støvet for TSLAQ, ellers er det rett ut.

Mic drop.

Owned.

LOL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
uname -i skrev (6 timer siden):

Folk benytter blokkeringslista for å slippe fulltidsjobben det er å manuelt blokkere et kontinuerlig skred av lavmål, ad hominem og skriking. Og ikke minst kvinnehat. Om man er kvinne og attpåtil har kompetanse og utdanning så er man et mål for denne sinnssyke kulten.

Ja, den listen som finnes favner litt for bredt, men det er bedre enn ikke noe.

Hahaha, og her kommer bortforklaringene når de falske påstandene dine nok en gang er tilbakevist med fakta 😂

uname -i skrev (5 timer siden):

Fordi man ikke hører på folk som Gali Russel? Husker du dro han frem som en av de mest reflekterte av Tesla fansen.

Jeg har hørt på ham og hvis det er det beste fansen kan oppdrive så er det like greit å blokkere hele hurven.

Hva er galt med Gali? De som hørte på ham for bare et par år siden er jo rike nå.

Endret av hekomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...