Gå til innhold

VW-sjefen: Hvorfor er Tesla smidigere enn konkurrentene? Musk: Først og fremst fordi jeg er ingeniør


Anbefalte innlegg

37 minutes ago, uname -i said:

I stedet for at fansen føler rettighetene sine trampet på fordi de ikke har anledning til å skrike inn i øret på alle de møter, så bør de heller gjøre seg noen refleksjoner rundt egen oppførsel.

Jeg er ikke kjent med at noen føler at sine rettigheter er trampet på.

Jeg bare forsøker belyse en av årsakene til hvordan TSLAQ kan ta så feil over så mange år.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Espen Hugaas Andersen skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke kjent med at noen føler at sine rettigheter er trampet på.

Jeg bare forsøker belyse en av årsakene til hvordan TSLAQ kan ta så feil over så mange år.

Fordi man ikke hører på folk som Gali Russel? Husker du dro han frem som en av de mest reflekterte av Tesla fansen.

Jeg har hørt på ham og hvis det er det beste fansen kan oppdrive så er det like greit å blokkere hele hurven.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (1 time siden):

Ashlee Vance skrev altså en biografi om Musk, og han ble blokkert fordi han tydeligvis ikke viste nok respekt for TSLAQ. Her må man bøye seg i støvet for TSLAQ, ellers er det rett ut.

De siterer han kommentere de som flyr drone over scrap på fabrikken? Hvor er referansen til biografien her? Samt hva tenker du om angrepet mot Missy Commings, som altså ble tvunget til å utnytte denne lista, av god grunn? Hun endte opp med å slette kontoen pga trakassering fra folk fra listen + sine utallige kontoer. Omar Quazi har en 7-8 kontoer alene som backup for sin whole mars catalog konto. Dette etter at han ble utekastet for livet på Twitter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, uname -i said:

Fordi man ikke hører på folk som Gali Russel? Husker du dro han frem som en av de mest reflekterte av Tesla fansen.

Jeg har hørt på ham og hvis det er det beste fansen kan oppdrive så er det like greit å blokkere hele hurven.

Jeg vet hvem han er, men mener bestemt jeg ikke har dratt han frem som noen som er spesielt reflektert. Jeg kan kanskje heller peke til ARK, eller for lenge siden ville jeg nevnt Andrea James som jobbet hos Dougherty & Company, men hun har ikke dekket Tesla i en del år nå.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, oophus said:

De siterer han kommentere de som flyr drone over scrap på fabrikken? Hvor er referansen til biografien her? Samt hva tenker du om angrepet mot Missy Commings, som altså ble tvunget til å utnytte denne lista, av god grunn? Hun endte opp med å slette kontoen pga trakassering fra folk fra listen + sine utallige kontoer. Omar Quazi har en 7-8 kontoer alene som backup for sin whole mars catalog konto. Dette etter at han ble utekastet for livet på Twitter? 

Hun ble kritisert ganske sterkt *fordi* hun brukte TSLAQ blokkeringslista. Det var noe som allerede hadde inntruffet innen folk ble klar over hennes eksistens. Som en Biden-utnevnt rådgiver til NHTSA er det ikke spesielt betryggende at hun har blitt med i TSLAQ, og viser åpenbar bias mot Tesla. Kritikk må da altså forventes.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (1 minutt siden):

Hun ble kritisert ganske sterkt *fordi* hun brukte TSLAQ blokkeringslista. Det var noe som allerede hadde inntruffet innen folk ble klar over hennes eksistens. Som en offentlig ansatt rådgiver til NHTSA er det ikke spesielt betryggende at hun har blitt med i TSLAQ, og viser åpenbar bias mot Tesla. Kritikk må da altså forventes.

Hun brukte lista fordi hun ble trakkasert. Hun har hatt sine utspill tidligere rundt kritikk mot FSD, og fikk tips om lista pga hun fikk oppmerksomhet fra de som befinner seg i den før denne annonseringen. Den lista er heller ikke fast. Det er mange ok Bulls som blir fjernet fra lista om Paul tok feil. Klarer man å oppføre seg, som feks Green så havner man ikke inn der. 

Hun har ikke noen bias mot Tesla? Her har du spist EMs strategi så fort den åpenbarte seg. Hun har også kritisert feks Uber og Waymo tidligere. Har du sett noe av det hun har skrevet som ekspert på emnet? Eller falt du rett inn i tøyset fra feks EM og Omar? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (3 minutter siden):

Hun ble kritisert ganske sterkt *fordi* hun brukte TSLAQ blokkeringslista. Det var noe som allerede hadde inntruffet innen folk ble klar over hennes eksistens. Som en Biden-utnevnt rådgiver til NHTSA er det ikke spesielt betryggende at hun har blitt med i TSLAQ, og viser åpenbar bias mot Tesla. Kritikk må da altså forventes.

Konspirasjonsteorier sitter som vanlig løst.

Nå som sikkerhet og lover og regler ser ut til å bli tatt seriøst under den nye presidenten så får vi nok se flere og villere utgaver av dem.

 

 

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (49 minutter siden):

Det er da ikke noen konspirasjonsteori at hun brukte TSLAQ blokkeringslisten, det er et faktum. Når man velger å filtrere ut alle motstridende meninger, så har man ingenting å gjøre i en offentlig rolle.

https://twitter.com/MoodyHikmet/status/1451332652196196400?t=7N_7nQgB_hGnH-mQUm0smw&s=19

Hvis dette er hva folk på den listen skrev åpenlyst, så kan en jo tippe hvordan det så ut i PM's. 

Det er en god grunn til at den listen eksisterer, som sagt. 

 

Endret av oophus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
KriZZ skrev (32 minutter siden):

"Det går ikke særlig bra for giganten akkurat nå. Ved fabrikken ved hovedkvarteret i Wolfsburg er produksjonen nå på sitt laveste siden 1958, skriver Automobilwoche. 300.000 biler ble bygget i løpet av årets tre første kvartaler."

 

Diess ser hva som skjer, men TSLAQ står på sitt 😆

 

Good riddance!

Hvordan var Tesla sitt resultat i Q3 i forhold til VAG sitt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
9 hours ago, hekomo said:

Det er jo ikke verre enn at Elons hatere lar være å komme med åpenbare usannheter, og komme med uttalelser som åpenbart bare er ment å være hetsende.

Det er du som eskalerer det når du hele tida kaller folk troll bare fordi de har personlige meninger om noe som du tar deg nær av selv om de ikke er rettet mot deg. Av en eller annen grunn roper dere troll umiddelbart.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Lynxman skrev (2 minutter siden):

Det er du som eskalerer det når du hele tida kaller folk troll bare fordi de har personlige meninger om noe som du tar deg nær av selv om de ikke er rettet mot deg. Av en eller annen grunn roper dere troll umiddelbart.

Tomme ord og påstander = Trolling


Hvorfor ikke satse pengene sine å vise at man har litt bein i nesa om man er så sikker i sin sak?
Fullt av pusekatter med sterke meninger uten noe hold eller bekreftelse på å vise at de faktisk står for de de skriver...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, KriZZ said:

Tomme ord og påstander = Trolling


Hvorfor ikke satse pengene sine å vise at man har litt bein i nesa om man er så sikker i sin sak?
Fullt av pusekatter med sterke meninger uten noe hold eller bekreftelse på å vise at de faktisk står for de de skriver...

Ironien er til å ta og føle på.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...