Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trinn for trinn: hvordan kapre drømmedama


Anbefalte innlegg

Denne går til gutta!

 

Jeg har merket meg at mange menn på forumet sliter med å få seg kjæreste, et ligg, eller jenters oppmerksomhet i det hele tatt. Derfor tenkte jeg å lage en tråd med mine tips og erfaringer.

 

1. Kjøp deg nye klær OG sko. Du fanger ikke jenters interesse av jeans uten passform og slitte joggesko. Mange men kler seg rent og pent, men slurver med sko. Jenter legger faktisk merke til sånt.

 

2. Bruk parfyme. Jenter bruker parfyme. Hvorfor? Fordi de syns det lukter digg. Bruker du parfyme, synes de det er digg. Ganske basic mekanismer der altså.

 

3. Slutt å tro at utseende betyr så mye. Det er menn som bryr seg om utseende, ikke kvinner. Om du er halvfeit, eller har stor nese, drit i det! Jenter tenner på først og fremst på andre ting.

 

Underbevisst vil jenter at du skal kunne forsørge barna deres. De tenner seksuelt på faktorer ved deg som gir barnet deres større sjanse for overlevelse. Steinaldervinnens oppgave i livet var å få barn og sørge for å holde dem i live til de er voksne nok til å klare seg selv. En steinaldermann med mye ressurser hadde større sjanse til å holde kvinne og barn i live. Ganske enkelt egentlig. Derfor:

 

4. Ta en utdanning eller skaff deg en ok jobb. Har du dette tror jenter underbevisst at du kan forsørge barna hennes. Jo høyere utdannelse og jo bedre lønn, desto mer tiltrukket blir hun. 

 

5. Skaff deg kule venner. En steinaldermann som var godt likt og hadde mange venner, hadde bedre sjanse i dårlige tider enn en som stod alene. Derfor tenner kvinner på sosialt nettverk. Mange venner indikerer også at du har gode sosiale ferdigheter, som er tiltrekkende i seg selv.

 

6. Vær deg selv. Så hva betyr egentlig det? Mange sier det de tror jenta vil høre. Gjør du det syns de du er søt og hyggelig og håper å bli venn med deg. Det er det siste du vil.

 

Hvis du heller begynner å være deg selv skjer to ting. Enten synes hun at du er dust og gidder aldri å snakke med deg igjen. Ellers tenner hun på at du er en mann som står opp for seg selv, og sier det du mener. Aldri vær ufin, men si det du tenker. Om du møter en veganer på byen, så si at du elsker kjøtt, at du spiser kjøtt hver dag, og at du aldri kunne levd uten kjøtt. Si at det er totalt uforståelig at det går an å være veganer. Kanskje stikker hun, kanskje syns hun det er kult at du sier det du mener. Spesielt etter at 10 stykk før deg har sagt at det er kult at hun er veganer og at de også kunne tenke seg å bli det.
 

7. Vær seksuell. Snakk om sex når anledningen passer seg. Ikke på en creepy måte, men skyt inn passende ting i passende samtaler.

 

8. Date jenter du syns er stygge og du ikke vil ha. Hvis du skal løpe 3000 meter i OL må du øve. Hvis du skal kapre drømmedama, må du også øve. Hvis det et ett år siden sist du var på date, og endelig har skaffet drømmedaten, kommer det til å gå i dass hvis du ikke er vandt med situasjonen. Datingmarkedet er kynisk og det er ingen grunn til å være en snill pusekatt når hvis du blir friendsonet gang på gang. Selv om du gir falske forhåpninger.

 

9. Denne hater jeg. Den er stygg, og kynisk, men funker mer enn alt annet. Vær toxic. Før du er i posisjon til å være toxic må du fange oppmerksomheten til din utvalgte.
 

La oss si at du snapper med ei jente. Du har fanget interessen, men vil at noe skal skje. Slutt å sende henne noe. Da viser du indirekte at hun ikke er viktig for deg og at du sannsynligvis har andre bedre å velge i. Som en alfa. Alle jenter vil ha en alfa. Hun vil da jakte deg slik du ønsker.

 

Hvis du klarer å kline med ei jente på byen. Snu deg rundt og gå og snakk med en annen jente. Vis hun du klinte med at du har andre alternativer. Som en alfa. Hun føler seg da avvist. Menneskets største frykt er å bli avvist. Steinaldermenneskene som ble avvist døde. Klarer du å trigge de følelsene hos henne, kommer hun garantert etter deg for å bevise at hun er bra nok.
 

Det finnes uendelig med eksempler som de to siste, men dere skjønner poenget. Demonstrer din verdi.

 

 

I innlegget over har jeg generalisert. Ikke heng dere opp i detaljene, men se de store linjene. Jenter er ganske enkle i bunn og grunn

 

Lykke til!
 

Endret av Sjimpansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker å legge til at når en dater damer som nærmer seg 30 og over så r dem selv mer på bakkeplan. Mange har innsett at prinsen ikke eksisterer og dem vet mer hva dem vil, personlighet blir mer en faktor. Derfor funker pkt 9 dårlig generelt (toxic), selv om en generelt ikke skal være for søt.

Alle må finne sin egen greie, for meg funker d å invitere på middag hos meg på andre treffet (gitt at d var kjemi, fin miks av lek og alvor første treff) hvor de blir overrasket av tre retters, behagelig bakggrunnsmusikk og lys, rett stemning. Damer r ofte følesesvesen og får de sine grunnleggende behov møtt så får en gjennomslag på mye ved dette andre treffet 😊

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 3db0c...4b2

Jeg må beklage og si at mange av rådene du gir er helt elendige. Jeg skal rette på noen her. 

2. IKKE bruk parfyme. Det stinker! Bruk heller en deodorant. Men dunket i parfyme er turn-off.

5. Det å ha kule venner er bare kult en liten stund. Vi lever ikke i steinalderen lenger. Å ha mange venner er greit det, men ikke så mange at hun skjønner at hun kommer til å tape tiden din til dem

6. Vær deg selv, ja, men ikke gå så langt som eksempelet med veganere. Det er garanti for avvisning. Si heller at du respekterer de som er veganere og at det aldri hadde vært mulig for deg. Kvinner ønsker respekt for sine valg

7. Ikke snakk om sex før du vet det er ok. Mange jenter opplever seksuelle slengbemerkninger og er derfor ukomfortable når det kommer til seksuell prat. Og gjør det i alle fall ikke offentlig og ikke på første date. Det sender helt feil signaler.

8. Ikke la en haug jenter bli såret og triste for at du skal få det bedre. Dette er utnyttelse på høyt plan og risikoen for at du møter en fra gje gen du har datet mens du er på date med drømmedama blir større. Og jenter snakker sammen. De finner den de vil finne. Kvinner hater kvinner og er flinkere enn FBI til å finne drømmedama di og ta kontakt med henne for å fortelle hvilken idiot du er. 

9. ikke hør på dette! Det her er bare idioti. Hvis en mann slutter å sende snap eller meldinger til en kvinne, så går hun videre til neste mann. Hvis en mann kliner med henne på byen, for så å snakke med en  annen dame, så går hun for å finne en annen mann. Det eneste man beviser med dette er at han kommer til å være utro dersom sjansen byr seg.

10. Gi komplimenter. Fortell henne at du er interessert og fortell henne at du liker utseendet hennes. Kvinner liker menn som forteller dem at de er hele hans verden der og da

 

Anonymous poster hash: 3db0c...4b2

Lenke til kommentar
Gjest 518e2...4db

Man høster det man sår. Jeg betviler at du klarer å kapre det du anser som drømmekvinnen med de tipsene, med mindre drømmekvinnen er en usikker kvinne du bare skal smelle på tjukka og så forlate senere. Jeg tror det er noe menn ikke har skjønt, og det er det at man høster det man sår. Med et slik holdning til kvinner, så vil du nok ikke ro i land et kvinnfolk av kvalitet. Det at kvinner ikke bryr seg om utseende er også tullete. Selvsagt vil ikke kvinnen kle seg naken for en mann hun ikke er tiltrukket av. Men det betyr ikke at du må være perfekt, for det er verken den normale mann eller kvinne i gata - til og med ikke superstjernene med mange millioner på bok. 

Når jeg ser slike innlegg så tenker jeg at dette er mennesker som lever på nettet og ikke i virkeligheten. Der er ingen koder å knekke, og der iallfall ingen koder som fungerer på alle. Finn ut hva du ønsker av en partner og søk etter nettopp det, og ikke heng deg opp i hva "alle" måtte like, for alle liker forskjellige ting. Jeg er kvinne og elsker når menn bruker gode parfymer, mens noen kvinner ikke syns noe om det i det hele tatt. Men jeg er helt sikkert ikke den kvinnen du søker, så hvorfor skal du da bry deg om hva jeg måtte tenke og mene? 

Utvid horisontene og se fremover og utover. Observer og utforsk. Og behandle kvinnene dine med respekt og verdsett dem. Det er en regel jeg tror fungerer på de fleste kvinner, og da spesielt de som søker forhold og stiftelse av familie. Å leke toxic og hard to get vil ikke fungere alltid, for de fleste kvinner har flere alternativer. Hadde en mann, uansett hvor digg jeg syntes han er, sluttet å svare meg og ignorert meg, så hadde jeg ikke nølt med å gå videre. Han signaliserer da at jeg ikke er viktig for han, og jeg ønsker ikke å tilbringe tid med mennesker som ikke anser meg som nødvendig i livet sitt. 

Anonymous poster hash: 518e2...4db

Lenke til kommentar

Veldig subjektiv, overfladisk og rar liste.
Åpenbart at den er "skreddersydd" for folk i tenårene; da livet er litt mer overfladisk enn i godt voksen alder. 

Nei; du trenger ikke fancy klær, parfyme, kule venner (wtf?), snakke om sex eller være manipulerende (det du skriver som toxic) for å fange interessen hos ei jente. Bare fjas alt sammen. Her er en enklere og forbedret utgave.

1. Ta vare på deg selv. En passe/normal sunn livsstil der du pleier deg selv så godt du kan. Her inngår alt fra tannpuss, kroppshygiene, klær, hår og fysikk - men også mental helse. Man fremstår attraktiv når man ser sunn ut. 
2. Selvtillit. Du må våge å si hei, vise interesse og være litt frempå.

Det var alt. Takk for meg. Jeg gidder ikke ta videre del i denne debatten. 😜 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 81b4b...2cf

Trodde posten var en spøk før jeg kom lenger nede, den har noe sannhet i seg men det meste.. Nei og nei, ikke gode råd.

Har vært hell i uhell på dating fronten men det meste av disse tipsene hadde ikke funket xD

Toxic er det siste man har lyst og være, ettersom de fleste jenter jeg har møtt er lei av drittsekker fra før.

Anonymous poster hash: 81b4b...2cf

Lenke til kommentar
On 10/17/2021 at 8:26 AM, setarcoppiH said:

Er dette the game i punktform?

Ja faktisk.

Dette var å gå rett tilbake til hva de lærte bort på midten av 2000 tallet.

Personlig sett vil jeg si at spesielt det punktet med å være toxic fungerer dårlig, fordi nesten ingen som "trenger" de punktene her er sosialt kalibrert nok til å si det med et glimt i øyet og riktig tone i stemmen. Men hey kanskje du lærer det etter å gjort det mange ganger? Vel bra for deg, men da er det mange jenter du har faktisk vært skikkelig kjip og ufyselig mot, og som kanskje ikke har hatt det så bra etterpå. Det er ikke kult. Da har man vært en møkkafyr. Vær heller en som bygger opp de rundt deg istedenfor en som drar de andre ned for å putte deg selv opp. Mye mer alfa det, hvis det er det du bryr deg om.

Endret av shockorshot
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du har noe rett i det du ramser opp, men alt må komme naturlig. Damer gjennomskuer skuespill lett som bare det, og dessuten må en tenke på hva en mister av seg selv for å være en som fanger flest kvinner. Jeg tenker at det kvinner faller mest og hardest for er menn som er kun den de virkelig er. Om de er magneter på damer, eller den litt introverte nerden. Begge kan fint få drømmedama si ved å være akkurat den de er.

Men selvfølgelig er det noe som må være på plass, og det er god hygiene og en bevisst stil. Det tyder på selvtillit og selvinnsikt, og det er viktige egenskaper. Ihvertfall selvinnsikt 🙂 og så gjør det ikke noe om du har humor og evnen til å se andre. Det skal ikke så mye mer til. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder dating, så er det vel noen regler som er universelle, men mye er også basert på kontekst og den individuelle relasjonen.

Man skal ikke være clingy, men heller ikke vær helt fraværende. Det er en balansegang av ytterpunktene. I relasjoner hvor man vet at tonen er god, så vil en del kontakt være naturlig, mens akkurat samme atferd i andre relasjoner ville ha blitt oppfattet som clingy. Kontrært, så ville den normale atferden i en mer distanser relasjon vært å anse som distansert og fraværende hvis relasjonen er bedre. 

Jeg tenker at dette med å være alpha muligens stammer litt av en misforståelse av dette konseptet. At noen folk har vært for clingy i en litt for utrygg relasjon, blitt avvist, så har de tenkt at løsningen er å være distansert og alpha. Da vil man, uten å ofre noe selv, vite hvem som vil noe mer. Men så mister man de som kanskje ville mest, da.  

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjimpansen skrev (På 17.10.2021 den 3.26):

Denne går til gutta!

 

Jeg har merket meg at mange menn på forumet sliter med å få seg kjæreste, et ligg, eller jenters oppmerksomhet i det hele tatt. Derfor tenkte jeg å lage en tråd med mine tips og erfaringer.

 

1. Kjøp deg nye klær OG sko. Du fanger ikke jenters interesse av jeans uten passform og slitte joggesko. Mange men kler seg rent og pent, men slurver med sko. Jenter legger faktisk merke til sånt.

 

2. Bruk parfyme. Jenter bruker parfyme. Hvorfor? Fordi de syns det lukter digg. Bruker du parfyme, synes de det er digg. Ganske basic mekanismer der altså.

 

3. Slutt å tro at utseende betyr så mye. Det er menn som bryr seg om utseende, ikke kvinner. Om du er halvfeit, eller har stor nese, drit i det! Jenter tenner på først og fremst på andre ting.

 

Underbevisst vil jenter at du skal kunne forsørge barna deres. De tenner seksuelt på faktorer ved deg som gir barnet deres større sjanse for overlevelse. Steinaldervinnens oppgave i livet var å få barn og sørge for å holde dem i live til de er voksne nok til å klare seg selv. En steinaldermann med mye ressurser hadde større sjanse til å holde kvinne og barn i live. Ganske enkelt egentlig. Derfor:

 

4. Ta en utdanning eller skaff deg en ok jobb. Har du dette tror jenter underbevisst at du kan forsørge barna hennes. Jo høyere utdannelse og jo bedre lønn, desto mer tiltrukket blir hun. 

 

5. Skaff deg kule venner. En steinaldermann som var godt likt og hadde mange venner, hadde bedre sjanse i dårlige tider enn en som stod alene. Derfor tenner kvinner på sosialt nettverk. Mange venner indikerer også at du har gode sosiale ferdigheter, som er tiltrekkende i seg selv.

 

6. Vær deg selv. Så hva betyr egentlig det? Mange sier det de tror jenta vil høre. Gjør du det syns de du er søt og hyggelig og håper å bli venn med deg. Det er det siste du vil.

 

Hvis du heller begynner å være deg selv skjer to ting. Enten synes hun at du er dust og gidder aldri å snakke med deg igjen. Ellers tenner hun på at du er en mann som står opp for seg selv, og sier det du mener. Aldri vær ufin, men si det du tenker. Om du møter en veganer på byen, så si at du elsker kjøtt, at du spiser kjøtt hver dag, og at du aldri kunne levd uten kjøtt. Si at det er totalt uforståelig at det går an å være veganer. Kanskje stikker hun, kanskje syns hun det er kult at du sier det du mener. Spesielt etter at 10 stykk før deg har sagt at det er kult at hun er veganer og at de også kunne tenke seg å bli det.
 

7. Vær seksuell. Snakk om sex når anledningen passer seg. Ikke på en creepy måte, men skyt inn passende ting i passende samtaler.

 

8. Date jenter du syns er stygge og du ikke vil ha. Hvis du skal løpe 3000 meter i OL må du øve. Hvis du skal kapre drømmedama, må du også øve. Hvis det et ett år siden sist du var på date, og endelig har skaffet drømmedaten, kommer det til å gå i dass hvis du ikke er vandt med situasjonen. Datingmarkedet er kynisk og det er ingen grunn til å være en snill pusekatt når hvis du blir friendsonet gang på gang. Selv om du gir falske forhåpninger.

 

9. Denne hater jeg. Den er stygg, og kynisk, men funker mer enn alt annet. Vær toxic. Før du er i posisjon til å være toxic må du fange oppmerksomheten til din utvalgte.
 

La oss si at du snapper med ei jente. Du har fanget interessen, men vil at noe skal skje. Slutt å sende henne noe. Da viser du indirekte at hun ikke er viktig for deg og at du sannsynligvis har andre bedre å velge i. Som en alfa. Alle jenter vil ha en alfa. Hun vil da jakte deg slik du ønsker.

 

Hvis du klarer å kline med ei jente på byen. Snu deg rundt og gå og snakk med en annen jente. Vis hun du klinte med at du har andre alternativer. Som en alfa. Hun føler seg da avvist. Menneskets største frykt er å bli avvist. Steinaldermenneskene som ble avvist døde. Klarer du å trigge de følelsene hos henne, kommer hun garantert etter deg for å bevise at hun er bra nok.
 

Det finnes uendelig med eksempler som de to siste, men dere skjønner poenget. Demonstrer din verdi.

 

 

I innlegget over har jeg generalisert. Ikke heng dere opp i detaljene, men se de store linjene. Jenter er ganske enkle i bunn og grunn

 

Lykke til!
 

Sier ikke at dette er dårlige råd. Men det er vel litt klisjeaktige råd for å oppnå tidenes klisje.

Det forutsetter at drømmedama finne, selv tror jeg ikke på klisjeer som drømmemannen og drømmedama.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det artigste jeg har lest idag. 

"Bruk parfyme. Jenter bruker parfyme. Hvorfor? Fordi de syns det lukter digg. Bruker du parfyme, synes de det er digg. Ganske basic mekanismer der altså."

De folka som kommer med slike råd er ofte sosiale tapere med et ekstremt skrudd syn på damer, sånt blir det lite ligg av 👍Hele teksten skriker Incel

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (16 minutter siden):

Dette er noe av det artigste jeg har lest idag. 

"Bruk parfyme. Jenter bruker parfyme. Hvorfor? Fordi de syns det lukter digg. Bruker du parfyme, synes de det er digg. Ganske basic mekanismer der altså."

De folka som kommer med slike råd er ofte sosiale tapere med et ekstremt skrudd syn på damer, sånt blir det lite ligg av 👍Hele teksten skriker Incel

Synes det høres mer ut som klipp og lim fra en sånn klein sjekkeartists hjemmeside.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...