Gå til innhold

Nytt Ghost Recon-spill skulle begynne testing i dag – utsatt på ubestemt tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er merkelig at denne merkevaren enda holdes liv i, kan ikke være mange igjen som spilte det første ghost recon og ser de nye og tenker at dette må prøves.

Både Ghost Recon og Rainbow six er møkk sett opp mot hva de opprinnelige spillene var.

EA innså hvertfall at de tabbet seg ut med Operation Flashpoint Dragon Rising og la serien død. (Og tvang de opprinnelige spillene til å bytte navn til arma.)

Endret av Nwader
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nwader skrev:

Synes det er merkelig at denne merkevaren enda holdes liv i, kan ikke være mange igjen som spilte det første ghost recon og ser de nye og tenker at dette må prøves.

Både Ghost Recon og Rainbow six er møkk sett opp mot hva de opprinnelige spillene var.

EA innså hvertfall at de tabbet seg ut med Operation Flashpoint Dragon Rising og la serien død. (Og tvang de opprinnelige spillene til å bytte navn til arma.)

Ghost Recon: Breakpoint har mye ting som er overlegent andre spill i sjangeren som f.eks ordentlig skadesystem. Blir du skutt må du stopp blødningen, du kan bruke omgivelsene for å skjule deg. Hiv snø over deg for å skjule deg, stealth svømme, ta folk som gisler og CQC kamp. Er veldig mye kult i Breakpoint som er langt forut andre spill i samme sjangeren men enig i at de gamle var best med tanke på at det var mindre "arkade".
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de må bruke Ghost Recon navnet. Når du bruker merkenavn på denne måten så forventer folk et Ghost Recon spill, samme kan sies om andre titler som Battlefield. Hadde de bare kalt Battlefield Hardline for Hardline så tror jeg ikke spillet ville ha fått så mye negativ kritikk, men når de bruker Battlefield navnet så forventer folk et Battlefield spill.

Lenke til kommentar

Ai ai ai, dette er jo faktisk imponerende dårlig gjort av Ubisoft. Jeg er ikke noe særlig fan av GR serien, men når jeg ser avsløringsvideoen så lurer jeg virkelig på hva de har tenkt med.

Hadde dette spillet vært en egen greie uten GR navnet hadde det kanskje ikke vært så ille, men dette ligner jo ikke på hva Ghos Recon er. Hvordan de i alle dager så på Frontline og tenkte dette er et GR spill vet ikke jeg.

Problemet er at jeg tipper at dette kan de ikke gjøre noe med, spillet er fundamentalt ødelagt nå, for og gjøre fansene glade må de endre hele kjernen til spillet. Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
21 hours ago, Avean said:
22 hours ago, Nwader said:

Synes det er merkelig at denne merkevaren enda holdes liv i, kan ikke være mange igjen som spilte det første ghost recon og ser de nye og tenker at dette må prøves.

Både Ghost Recon og Rainbow six er møkk sett opp mot hva de opprinnelige spillene var.

EA innså hvertfall at de tabbet seg ut med Operation Flashpoint Dragon Rising og la serien død. (Og tvang de opprinnelige spillene til å bytte navn til arma.)

Ghost Recon: Breakpoint har mye ting som er overlegent andre spill i sjangeren som f.eks ordentlig skadesystem. Blir du skutt må du stopp blødningen, du kan bruke omgivelsene for å skjule deg. Hiv snø over deg for å skjule deg, stealth svømme, ta folk som gisler og CQC kamp. Er veldig mye kult i Breakpoint som er langt forut andre spill i samme sjangeren men enig i at de gamle var best med tanke på at det var mindre "arkade".

Ekstremt ikke GR, i GR og R6 spillet du elite soldater, så kalte good guys, de tar ikke folk som gisler, det høres ut som noe Arnold og Sylvester 80 talls action shit. 
GR Wildlands er ikke et kjempe dårlig spill, men det er et veldig Ubisoft the game game, spill,  og har problematiske pro imperialisme politiske meninger osv. Samt at som det meste i ubi er det bare 50% av potensialet sitt, hadde ubi tilatt modding kunne Wildlands blitt fantastisk for det det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...