Gå til innhold

Avduket ny løsning for å bekjempe Call of Duty-juks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ærlig innrømme at eg ikkje heilt skjønner korfor dei ikkje kan ta dette ned på tpm nivå, og hardware banne juksere. Dette skal fungere på windows 11, men ikkje windows 10 ( for no ), så derfor kommer ikkje cheaters til å oppdatere til windows 11.

Om dei greier å implentere dette direkte i spillet, slik at det ikkje betyr nokke om hvilken versjon av windows du bruker, så kan det kanskje bli eindel mindre cheating. Koster litt å måtte skifte ut hovedkortet kvar gong ein blir tatt!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Shaddiz skrev (10 minutter siden):

Må ærlig innrømme at eg ikkje heilt skjønner korfor dei ikkje kan ta dette ned på tpm nivå, og hardware banne juksere. Dette skal fungere på windows 11, men ikkje windows 10 ( for no ), så derfor kommer ikkje cheaters til å oppdatere til windows 11.

Om dei greier å implentere dette direkte i spillet, slik at det ikkje betyr nokke om hvilken versjon av windows du bruker, så kan det kanskje bli eindel mindre cheating. Koster litt å måtte skifte ut hovedkortet kvar gong ein blir tatt!!!!

Kjipt for de som har kjøpt en brukt PC som er bannet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 10/14/2021 at 9:11 AM, RRhoads said:

Kjipt for de som har kjøpt en brukt PC som er bannet. 

Joda, enig der .. men det må også komme ein mulighet til å sjekke dette.

Det blir garantert eindel som selger pc'en .. eller deler ( hovedkort ) om dei e blitt bannet... så ein må iallefall være kritisk til å kjøpe slikt brukt ( eg hadde vel aldri tatt sjangsen på å kjøpe brukte pc deler sjølv iallefall ), så me må kunne sjekke dette på ein eller anna måte!

Lenke til kommentar
CitrusVG skrev:

Ganske morsomt, sånn går det når du utfordrer folket.

Går det ikke ann å linke ting? Linken jeg prøvde å linke handler om "Unfortunately, the kernel driver for @CallofDuty new Anti-cheat called RICOCHET got leaked today, and P2C devs are already reversing it, this is already very bad." Finner masse bilder om det også fra den linken.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...