Gå til innhold

Sony gir bort tre VR-spill til PlayStation Plus-abonnenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev:

Kan PS spillere få tak i mods til skyrim VR?

Hvis ikke må det være kjipt å spille det som i bestefall kan beskrives som en halvferdig VR port.

Jeg er usikker på Skyrim VR, men vanlig Skyrim på PS4 kan i alle fall moddes. Dette gjøres gjennom Bethesda-kontoen din, så jeg antar det også fungerer på Skyrim VR. Det er vel kun offisielt godkjente mods som er tilgjengelige da, regner jeg med.
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Gringorilla said:
4 hours ago, Gunfreak said:

Kan PS spillere få tak i mods til skyrim VR?

Hvis ikke må det være kjipt å spille det som i bestefall kan beskrives som en halvferdig VR port.

Jeg er usikker på Skyrim VR, men vanlig Skyrim på PS4 kan i alle fall moddes. Dette gjøres gjennom Bethesda-kontoen din, så jeg antar det også fungerer på Skyrim VR. Det er vel kun offisielt godkjente mods som er tilgjengelige da, regner jeg med.

Aner ikke om noen av VR moddene er offiselle, men å spille Skyrim VR uten modden som gir deg en kropp er utrolig triste saker.

 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev:
11 minutes ago, Gringorilla said:
4 hours ago, Gunfreak said:

Kan PS spillere få tak i mods til skyrim VR?

Hvis ikke må det være kjipt å spille det som i bestefall kan beskrives som en halvferdig VR port.

Jeg er usikker på Skyrim VR, men vanlig Skyrim på PS4 kan i alle fall moddes. Dette gjøres gjennom Bethesda-kontoen din, så jeg antar det også fungerer på Skyrim VR. Det er vel kun offisielt godkjente mods som er tilgjengelige da, regner jeg med.

Aner ikke om noen av VR moddene er offiselle, men å spille Skyrim VR uten modden som gir deg en kropp er utrolig triste saker.

 

Føler Skyrim VR er såpass bra i utgangspunktet, og såpass uprøvd bland menigmann, at man burde framsnakke spillet. Det holder om du anbefaler på pc framfor konsoll. Anbefaler ihvertfall på det sterkeste, da det drar frem ting i spillet man ellers ikke ville lagt merke til i ordinære utgaven.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...