Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utforske nye ting!


Gjest f9d20...021

Anbefalte innlegg

Gjest f9d20...021

Hei jeg er en kar på 23 år, og har vært sammen med kjæresten min i snart 4 år og vi har bodd sammen i 3,5 år. Det siste året så har vi hatt lite sex og det kommer av at hun ikke har interesse for å gjøre det. Jeg har spurt om vi skal prøve piffe om sexlivet med kanskje noen leker, men det er hun ikke interessert i.

Vi har et veldig bra forhold til hverandre, men akkurat sexlivet sliter for min del. Mitt behov for samleie er nok mye større en hennes. Jeg har veldig lyst til å utforske nye ting innen sex, men hva gjør jeg om hun ikke er interessert i det heletatt?

Har også vært litt på tanken å kanskje involvere en tredjepart. Vi har spøkt flere ganger med trekant, men aldri pratet om det. Er det noen som har/ hatt lignende problemstilling, og hva gjorde dere for å fikse det.

Anonymous poster hash: f9d20...021

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49a45...c4f

Ikke for å skremme eller være negativ da jeg ikke vet mer enn du skriver, men personlig var jeg sammen med ei i 7 år å vi hadde ikke sex de 5 siste årene da hun ikke hadde interesse for det. Vi hadde det fantastisk sammen men ingen sexliv å det plaget meg mye, vi prøvde leker men til ingen nytte, vi gikk fra hverandre til slutt da hun følte det var feil å holde meg tilbake ang. sexliv.

Få henne til sexolog og psykolog da det kan være noe underliggende, eller kansje hun bare er asexuell, for all del ikke trekant, det vil gjøre vondt værre.

Anonymous poster hash: 49a45...c4f

Lenke til kommentar
Gjest f9d20...021
Gjest 49a45...c4f skrev (14 minutter siden):

Ikke for å skremme eller være negativ da jeg ikke vet mer enn du skriver, men personlig var jeg sammen med ei i 7 år å vi hadde ikke sex de 5 siste årene da hun ikke hadde interesse for det. Vi hadde det fantastisk sammen men ingen sexliv å det plaget meg mye, vi prøvde leker men til ingen nytte, vi gikk fra hverandre til slutt da hun følte det var feil å holde meg tilbake ang. sexliv.

Få henne til sexolog og psykolog da det kan være noe underliggende, eller kansje hun bare er asexuell, for all del ikke trekant, det vil gjøre vondt værre.

Anonymous poster hash: 49a45...c4f

Hva tenker du om f.eks å prøve ut åpent forhold? Hun sa at viss hun ikke får mer lyst så kunne vi evt. prøvd åpent forhold, men føler det kanskje er en felle.

Anonymous poster hash: f9d20...021

Lenke til kommentar
Gjest f9d20...021
Gjest 49a45...c4f skrev (7 minutter siden):

Ja spørs om hun klarer å holde seg i skinnet å ikke bli sjalu, har aldri hørt om at åpent forhold funker for noen dessverre

Anonymous poster hash: 49a45...c4f

Det er jo bare en tanke, men tenker at hvis det handler bare om sex så kan det kanskje gå, så lenge min resterende oppmerksomhet går til henne🤔

sjalusi er nok det største utfordringen. Kjenner hvis det hadde vært omvendt, at jeg ikke kunne gitt henne det hun ville ha så kunne jeg vært åpen for å la henne få det av noen andre. 
 

Dette er jo veldig individuelt og kommer veldig an på forholdet. Kommer nok til å prøve andre metoder før evt. så drastiske tiltak

 

Anonymous poster hash: f9d20...021

Lenke til kommentar
11 hours ago, Guest 49a45...c4f said:

Få henne til sexolog og psykolog da det kan være noe underliggende, eller kansje hun bare er asexuell, for all del ikke trekant, det vil gjøre vondt værre.

Anonymous poster hash: 49a45...c4f

Sexolog kan jeg være med på, men hvorfor akkurat psykolog? Jeg har en følelse av at det bare slenges ut nærmest av vane og innlært stigma. Jeg er vel viten om at fastlegen kanskje ikke er så interessert i å ta tak i det, men her kan det være rent medisinske grunner også. Det kan være bivirkning av medikamenter man går på, eller rett og slett et symptom på kroppslig sykdom. Utmattelse kan også være en årsak. Det er mye å ta i, og langt fra alt har en mental årsak.

10 hours ago, Guest 49a45...c4f said:

Ja spørs om hun klarer å holde seg i skinnet å ikke bli sjalu, har aldri hørt om at åpent forhold funker for noen dessverre

Anonymous poster hash: 49a45...c4f

Kan jeg spørre hvorfor de tilfellene du kjenner til har gått for åpent forhold? En nybegynner feil er at man tror at det å åpne opp et eksisterende forhold skal fikse ting. Det gjør det ytterst sjeldent. Skal man gå får åpnet forhold så er man som regel allerede prinsipielt for det og interessert i det. Det er en livsstil man tar med seg inn i nye forhold, snarere enn noe man gjør for å fikse et eksisterende forhold når det skranter.

Endret av Ernie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest f9d20...021 skrev (23 timer siden):

Hva tenker du om f.eks å prøve ut åpent forhold? Hun sa at viss hun ikke får mer lyst så kunne vi evt. prøvd åpent forhold, men føler det kanskje er en felle.

Anonymous poster hash: f9d20...021

Hvis du tror at denne dama legger feller for deg, hvorfor er du i det hele tatt sammen med henne?

Ikke-monogami i seg selv kan fungere akkurat like bra (eller dårlig) som monogami det, så den karen her som snakket det ned aner ikke hva han prater om. Det er dog sjelden en løsning på problemer i et forhold, så hvis årsaken til at dama di ikke har lyst på sex er problemer i forholdet så bør man heller jobbe for å løse dem.

Men hvis det er sånn at dama faktisk er asexuell og fornøyd med det så er det ikke helt utenkelig at ho har lyst til at du skal fortsatt kunne ha et sexliv. 🤷🏼‍♂️ Det kan ingen her si noe om, men jeg tror altså at dere bør jobbe en del mer for å prøve å finne ut av rotårsaken før dere eventuelt åpner opp.

Lenke til kommentar
Gjest f9d20...021
henrikwl skrev (20 minutter siden):

Hvis du tror at denne dama legger feller for deg, hvorfor er du i det hele tatt sammen med henne?

Ikke-monogami i seg selv kan fungere akkurat like bra (eller dårlig) som monogami det, så den karen her som snakket det ned aner ikke hva han prater om. Det er dog sjelden en løsning på problemer i et forhold, så hvis årsaken til at dama di ikke har lyst på sex er problemer i forholdet så bør man heller jobbe for å løse dem.

Men hvis det er sånn at dama faktisk er asexuell og fornøyd med det så er det ikke helt utenkelig at ho har lyst til at du skal fortsatt kunne ha et sexliv. 🤷🏼‍♂️ Det kan ingen her si noe om, men jeg tror altså at dere bør jobbe en del mer for å prøve å finne ut av rotårsaken før dere eventuelt åpner opp.

Jeg tror nok ikke hun legger feller for meg, det hørtes genuint ut som at hun ville at jeg skulle kunne ha sex, og hvis det ikke gikk med henne så måtte vi finne en annen løsning. 
 

vi har tenkt å prøve testron 2% som skal i små doser kunne hjelpe på sexlyst( lav libido). Fungerer ikke det så får vi prøve noen annet.

takk for innlegget ditt!

Anonymous poster hash: f9d20...021

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 13201...90a

Jeg har samme problem  Hun er aseksuell mens jeg er helt motsatt. For min del er det tungt å være i denne situasjonen med min kone, og jeg føler den manglende nærheten er med på å rive ned mitt eget selvbilde. 7 år uten intimitet har nok gjort noe med meg psykisk. Har jeg lyst til finne en annen kvinne? Jeg vet ikke mer. Jeg har passert 40,  er blitt gammel og uattraktiv. Jeg stoler ikke på kvinner mer og er sikkert bitter. Hvorfor holde ut med henne jeg er sammen med? Vi har et barn sammen.

Anonymous poster hash: 13201...90a

Lenke til kommentar

Alle mine forhold varer slavisk i 4år og da har det siste året bare vært ræva.

Når man må begynne å jobbe for at forholdet skal fungere så er det game over. Jeg anser det som selvpining og dette gidder jeg ikke. Dette er jeg for svak til. Man lever bare en gang og dette har jeg ikke tid til.

På samme måte har jeg vært enkel når madammen tar initiativet og vil ut av det. Følg dine lyster og lev livet. Jeg skal ikke stå i veien eller låse noen fast i et dødfødt forhold.

We had a good run og jeg er fornøyd.

Denne holdningen har jeg fått inn med teskje av mine foreldre som var låst fast i samme forhold og jobb hele livet.

Finn deg en ny dame. Å være nyforelska er den beste følelsen man kan ha og det er jo ikke feil å jakte etter det.

Det er forsåvidt lettere å få seg dame når man allerede har en. Utnytt det. Vær utro og til helvete med det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...