Gå til innhold

Velkommen til helt nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny overhauling!

Syns siden er mer åpne, luftig og virker mer tidsriktig enn tidligere. Også storfan av darkmode!

Savner som de fleste andre, en direkte knapp til forum, men vil også legge til at jeg savner den lille ruta på forsiden som viser hvor mange kommentarer hver enkelt artikkel/innlegg har.

Videre reagerer jeg litt på denne setningen:

"Vi ønsker å bli bedre på å fremheve norske spillutviklere og spillere"

Dette synes jeg for det første er fint at dere ønsker, men samtidig er det noe veldig uambisiøst over det hele. Som den største spill-redaksjonen i landet bør deres målsetning ikke være å bli bedre på dekningen av norske spill, men på å bli BEST på dekning av norske spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Erlend skrev (7 timer siden):
fnwilborn skrev (15 timer siden):

Sjekket PC utgaven nå. Akkurat som på mobilversjonen så MANGLER UTEN SPORT. 😭😭 Vær så snill å legg tilbake det valget.

Hei Uten sport finnes fortsatt, men vi har ikke lenger en permanent lenke i hovedmenyen til den siden. Du finner den her: https://www.gamer.no/uten-sport

Det er veldig dumt, for det er tungvint å måtte skrive inn adressen stadig vekk, evt går X ganger tilbake på mobilen og ikke kan gå fremover. Pls legg den tilbake på framsiden, jeg brukte den linken MYE.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Likte i utgangspunktet det nye designet. Eneste er at fonten blir litt vel stor når jeg kjører 125% skalering i Opera som passer godt på nesten samtlige andre sider. Dette gjøres for å fylle mer av 24"-skjermen og gjør ting litt mer lettleselig.

Har selv utviklet for web og det er en syltynn balanse mellom å være innovativ og å fremdeles støtte røttene. Bare litt småplukk på en ellers god jobb. Har forresten latt meg inspirere av hardware.no sitt design før og rappet en design-ide derfra for noe år siden.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
fnwilborn skrev:
Erlend skrev (7 timer siden):
fnwilborn skrev (15 timer siden):

Sjekket PC utgaven nå. Akkurat som på mobilversjonen så MANGLER UTEN SPORT. 😭😭 Vær så snill å legg tilbake det valget.

Hei Uten sport finnes fortsatt, men vi har ikke lenger en permanent lenke i hovedmenyen til den siden. Du finner den her: https://www.gamer.no/uten-sport

Det er veldig dumt, for det er tungvint å måtte skrive inn adressen stadig vekk, evt går X ganger tilbake på mobilen og ikke kan gå fremover. Pls legg den tilbake på framsiden, jeg brukte den linken MYE.

Enig. Er jo den beste linken dere har på siden, jo! =D
  • Liker 2
Lenke til kommentar
fnwilborn skrev (På 15.10.2021 den 9.30):

Det er veldig dumt, for det er tungvint å måtte skrive inn adressen stadig vekk, evt går X ganger tilbake på mobilen og ikke kan gå fremover. Pls legg den tilbake på framsiden, jeg brukte den linken MYE.

For en nettside som Gamer som har lite ressurser, så må de spare der de kan. Det er veldig unødvendig at folk går først inn på gamer.no for så å trykke på Uten Sport knappen. Da må Gamer laste siden 2 ganger, som er unødvendig bruk av ressurser. Da er det mye bedre om du lagrer URLen til Uten Sport som et bokmerke, så trenger du bare å laste siden en gang (da sparer du også både data og tid/strømforbuk). Jeg skriver bare "ut" eller "ga" i adressefeltet så kommer Uten Sport som øverste forslag. Veldig kjapt og enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skeptisk23 skrev (På 14.10.2021 den 12.59):

Gratulerer med ny overhauling!

Syns siden er mer åpne, luftig og virker mer tidsriktig enn tidligere. Også storfan av darkmode!

Savner som de fleste andre, en direkte knapp til forum, men vil også legge til at jeg savner den lille ruta på forsiden som viser hvor mange kommentarer hver enkelt artikkel/innlegg har.

Videre reagerer jeg litt på denne setningen:

"Vi ønsker å bli bedre på å fremheve norske spillutviklere og spillere"

Dette synes jeg for det første er fint at dere ønsker, men samtidig er det noe veldig uambisiøst over det hele. Som den største spill-redaksjonen i landet bør deres målsetning ikke være å bli bedre på dekningen av norske spill, men på å bli BEST på dekning av norske spill.

 

Følger opp min egen post med en brutalt ærlig melding:

På bare en liten uke har jeg endret mine nettvaner angående gamer.no. Jeg har alltid vært mer interessert i hva andre synes om nyheter enn selve nyheten. Den har jeg allerede lest tidligere direkte fra kilden og gjerne dagen før. Så jeg er mest spent på hvordan det blir tatt i mot av folket.

Men nå kan jeg ikke se på forsiden av gamer.no hva som engasjerer eller finne fram til forumet uten å måtte gå omveier. 

Så jeg har heller begynt å bruke direkte link til diskusjon.no i stedet. 

Veldig mange har kommentert at de savner den linken på siden, men det er ingen av dere som har kommentert eller svart på hvorfor den er fjernet. Det føles litt som om dere har tatt en avstand til forumet, at kommentarfeltet bare er en ettertanke. 

Håper dere i hvertfall kan forklare hvorfor dere har gjort det valget. 

Endret av Skeptisk23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skeptisk23 skrev (6 timer siden):

 

Følger opp min egen post med en brutalt ærlig melding:

På bare en liten uke har jeg endret mine nettvaner angående gamer.no. Jeg har alltid vært mer interessert i hva andre synes om nyheter enn selve nyheten. Den har jeg allerede lest tidligere direkte fra kilden og gjerne dagen før. Så jeg er mest spent på hvordan det blir tatt i mot av folket.

Men nå kan jeg ikke se på forsiden av gamer.no hva som engasjerer eller finne fram til forumet uten å måtte gå omveier. 

Så jeg har heller begynt å bruke direkte link til diskusjon.no i stedet. 

Veldig mange har kommentert at de savner den linken på siden, men det er ingen av dere som har kommentert eller svart på hvorfor den er fjernet. Det føles litt som om dere har tatt en avstand til forumet, at kommentarfeltet bare er en ettertanke. 

Håper dere i hvertfall kan forklare hvorfor dere har gjort det valget. 

Heisann,

Vi jobber med å få tilbake kommentarfeltboblen under saker på forsiden. Dette er noe vi har diskutert internt før lansering også, og da var vi klare på at vi ville ha en slik knapp. Den kommer. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
fnwilborn skrev:
Erlend skrev (7 timer siden):
fnwilborn skrev (15 timer siden):

Sjekket PC utgaven nå. Akkurat som på mobilversjonen så MANGLER UTEN SPORT. 😭😭 Vær så snill å legg tilbake det valget.

Hei Uten sport finnes fortsatt, men vi har ikke lenger en permanent lenke i hovedmenyen til den siden. Du finner den her: https://www.gamer.no/uten-sport

Det er veldig dumt, for det er tungvint å måtte skrive inn adressen stadig vekk, evt går X ganger tilbake på mobilen og ikke kan gå fremover. Pls legg den tilbake på framsiden, jeg brukte den linken MYE.

Hvis du er logget inn kan du nå velge å bytte ut e-sport med uten-sport. Klikk på "Innstillinger" i toppmenyen og velg "Annet", så finner du det du leter etter :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (På 13.10.2021 den 23.51):

Hvor det jeg finner denne dark mode greia?

Dark mode-bryteren er helt nederst på nettsiden, der det er bilde av en halvmåne og lyspære. "Automatisk"-valget gjør at modusen defaulter til det du har valgt i OSet. 

 

Marfu skrev (På 13.10.2021 den 22.14):

RSS ser ut til å ikke lenger virke med det oppdaterte designet, ellers kjempeflott førsteinntrykk, gratulerer.

En av tingene vi måtte gjøre var å endre hele RSS-systemet. Den nye RSS-adressen for alt som publiseres er https://www.gamer.no/rss 

Vi jobber også med å få på plass egne RSS-feeder for "uten-sport" og "e-sport", slik vi hadde tidligere. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...