Gå til innhold

Nå fornyes e-sporten på Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mafarx1 skrev:

Hei.

Jeg får lyst utsende på siden. ikke noe problem i seg selv. Men sidene for Rocket League Bedriftligaen er umulig og surfe rundt på kun enkelte sider der fungerer. Men tabell og kamper klarer jeg ikke komme inn på. Forsøkt fra flere enheter.

Hvilken nettleser og hvilket operativsystem bruker du?
Lenke til kommentar

Heisann!

Kjempekul oppgradering av siden!

Per nå virker det som at tabeller for turneringer ligger felles på turneringssiden, at man må altså bla seg ned til sin egen tabell for å finne oversikt på det. Likte veldig godt funksjonen hvor tabellen for ligaen laget deltok i dukket opp på lagsiden (sammen med spillere, kamper osv).

Finnes dette noe sted som jeg ikke finner, eller kan det legges til?

Lenke til kommentar
kulmixip skrev:

Heisann!

Kjempekul oppgradering av siden!

Per nå virker det som at tabeller for turneringer ligger felles på turneringssiden, at man må altså bla seg ned til sin egen tabell for å finne oversikt på det. Likte veldig godt funksjonen hvor tabellen for ligaen laget deltok i dukket opp på lagsiden (sammen med spillere, kamper osv).

Finnes dette noe sted som jeg ikke finner, eller kan det legges til?

Takk for tilbakemelding. Vi skal gjøre det lettere å finne tilbake til riktig tabell. Både i turneringsoversikten og på lagsidene.
Lenke til kommentar
Erlend skrev:
Mafarx1 skrev:

Hei.

Jeg får lyst utsende på siden. ikke noe problem i seg selv. Men sidene for Rocket League Bedriftligaen er umulig og surfe rundt på kun enkelte sider der fungerer. Men tabell og kamper klarer jeg ikke komme inn på. Forsøkt fra flere enheter.

Hvilken nettleser og hvilket operativsystem bruker du?
Hei. Viste seg at den hentet mørkt utsende fra nettleser fikset det. Men så også at dere har fått fikset sidene for Rocket league bedriftsserien som var det viktigste :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...