Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker 2 menn til trekant


Gjest 6c8b8...aac

Anbefalte innlegg

En slik opplevelse kan ikke bli positiv, med mindre den oppleves trygg. 

Det er heller ikke alle fantasier som bør leves ut, samtidig som jeg synes det er trist at mange fantasier forblir nettopp det.. Synd at samfunnet har beveget seg i en mer utrygg retning, nå som flere begynner å oppdage gleden av å utfolde seg. 

Men ja... Usikker på hva slags råd du/dere vil ha. Ta dere godt tid i hvert fall, og gå sakte frem. I forskjellige kubber eller nettsider som feks "nakenprat", vil dere finne et hav av menn som er villige. Mange useriøse og heller ikke så veldig tolmodige, dessverre. Skap uansett klare rammer og forventninger i god tid før dere havner under dyna. 

Sånn sett er det kanskje tryggere å finne to bifile menn. På den måten vil ikke det være et like stort "press" på deltagelse, om man får kalde føtter under akten 😉

Lykke til. Personlig så håper jeg du finner ut av det. Sex er og skal være en nytelse. Dobbelt sex, betyr dobbelt nytelse 😅

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leknemenn skrev (4 minutter siden):

En slik opplevelse kan ikke bli positiv, med mindre den oppleves trygg. 

Det er heller ikke alle fantasier som bør leves ut, samtidig som jeg synes det er trist at mange fantasier forblir nettopp det.. Synd at samfunnet har beveget seg i en mer utrygg retning, nå som flere begynner å oppdage gleden av å utfolde seg. 

Men ja... Usikker på hva slags råd du/dere vil ha. Ta dere godt tid i hvert fall, og gå sakte frem. I forskjellige kubber eller nettsider som feks "nakenprat", vil dere finne et hav av menn som er villige. Mange useriøse og heller ikke så veldig tolmodige, dessverre. Skap uansett klare rammer og forventninger i god tid før dere havner under dyna. 

Sånn sett er det kanskje tryggere å finne to bifile menn. På den måten vil ikke det være et like stort "press" på deltagelse, om man får kalde føtter under akten 😉

Lykke til. Personlig så håper jeg du finner ut av det. Sex er og skal være en nytelse. Dobbelt sex, betyr dobbelt nytelse 😅

Takk for godt svar❤ 

Ja, det er mange villige, men dog useriøse og ikke bra menn der ute dessverre... Så dette er absolutt ikke noe jeg bare hadde kastet meg uti med hvemsomhelst! Jeg er trygg på meg selv, vet hva jeg har lyst til, hva jeg ville ha testet ol, men jeg må jo som du sier, være trygg på de to mennene også😊 

Er ikke sikkert jeg kommer til å leve dette ut, men det er noe jeg har hatt lyst til i mange år😊 Jeg ville aldri inkludert en tredje hvis jeg var i forhold, så da er det jo nå når jeg er singel at jeg tenker mer på det😅 To bifile menn hadde nok absolutt vært det beste ja, og kunne jo blitt enda mer gøy spørr du meg🙈😅 

Lenke til kommentar
TinyBella skrev (49 minutter siden):

To bifile menn hadde nok absolutt vært det beste ja, og kunne jo blitt enda mer gøy spørr du meg🙈😅 

Etter min erfaring så ja, definitivt 😇

Heldigvis er ikke alle like useriøse og noen menn klarer faktisk i tillegg å oppføre seg som voksne, selv når det kommer til sex. 

Uansett... Kos deg med drømmene dine ❤️

Lenke til kommentar
Leknemenn skrev (26 minutter siden):

Etter min erfaring så ja, definitivt 😇

Heldigvis er ikke alle like useriøse og noen menn klarer faktisk i tillegg å oppføre seg som voksne, selv når det kommer til sex. 

Uansett... Kos deg med drømmene dine ❤️

Sant,  finnes nok flere bra menn også asså😀 

Tusen takk ❤ Drømmer og fantasier er jo vel så digg det å🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest a4324...cb6
TinyBella skrev (På 24.10.2021 den 15.37):

Sant,  finnes nok flere bra menn også asså😀 

Tusen takk ❤ Drømmer og fantasier er jo vel så digg det å🤩

Hei, jeg bor I Sandefjord, 28 år gammel, si ifra hvis du vil bli kjent og vil utforske ;)

Anonymous poster hash: a4324...cb6

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
TinyBella skrev (På 24.10.2021 den 15.37):

Sant,  finnes nok flere bra menn også asså😀 

Tusen takk ❤ Drømmer og fantasier er jo vel så digg det å🤩

Jeg vet dette er 2 år for sent, men jeg har nylig kommet tilbake hit på forumet :)
selv er jeg i åpent forhold med ei dame, og vi tar jevnlige turer på klubb i tønsberg. 
selv har jeg ingen interesse i en rett på sak, og heldigvis likt for partneren min :)

har du ennå ikke opplevd denne muligheten så har club fantasy blant annet "dame og par" kvelder hvor du er sikker på å ikke møte på 50 single menn som sikler etter den minste bevegelse du gjør :p
det er også andre type eventer som "gangbang" og "EWS" kvelder hvor ting kanskje er litt usikrere (for min del foretrekker jeg heller damer og par selv om jeg er demiseksuell, da single menn oftest virker som de ikke får med seg en dritt.. eller spør om man "låner ut" partneren min.. som om hun er ett objekt.. ganske respektløst spør du meg.

vi skal selv tilbake igjen nå snart da vi har funnet ut at dette er noe vi liker å gjøre :)
anbefaler å ta turen innom der om det skulle bydd på noen fine tanker, og det er jo ikke slik at du trenger å gjøre noe med noen heller 😮 jeg og dama valgte første gangen å kun være med hverandre, men vi så at folk kikka og kikka jo litt tilbake :p 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...