Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker 2 menn til trekant


Gjest 6c8b8...aac

Anbefalte innlegg

Gjest 6c8b8...aac

Hvordan går man frem for å kunne ha en trekant med 2 menn? Dette er noe jeg har hatt fantasi om lenge nå,men det er ikke bare bare😅 Vet ikke hvordan jeg skal gå frem🙈 

Anonymous poster hash: 6c8b8...aac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PerBertil skrev (1 minutt siden):

Men du er sikra i hvert fall😎

Ja, selvfølgelig,  det er null problem å skaffe seg en trekant sånn,  men jeg vil jo ha en bra opplevelse da. Bli litt kjent før man bare gir seg hen til to menn🤷‍♀️ Skal jo føle neg tryg og ivaretatt da, ikke bli knulla som en dukke av to fulle menn😳 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TinyBella skrev (Akkurat nå):

Ja, selvfølgelig,  det er null problem å skaffe seg en trekant sånn,  men jeg vil jo ha en bra opplevelse da. Bli litt kjent før man bare gir seg hen til to menn🤷‍♀️ Skal jo føle neg tryg og ivaretatt da, ikke bli knulla som en dukke av to fulle menn😳 

Er du polyamorøs?

Lenke til kommentar
Gjest e1af2...b3b
PerBertil skrev (På 13.10.2021 den 23.52):

Her var det i hvert fall noen som var villig?

Ser det.. Trekant høres skummelt ut om man ikke vet personen.. Er bare 25 så kanskje det er litt annerledes fra person til person.

Anonymous poster hash: e1af2...b3b

Lenke til kommentar
Gjest 82c92...af4

Greia er at som kvinne så er du temmelig fucked om disse to mennene ikke har ærlige intensjoner. Du kan risikere å bli voldtatt og misbrukt, og det er ikke noe du kan gjøre med det etterpå. Anmeldelse kommer du ingen vei med om de slår seg sammen. 

Vær sikker på at du kan stole 100% på den ene mannen. Da beskytter han deg om den andre mannen trør over grenser. Hadde aldri ligget med to menn jeg bare hadde blitt kjent med for å knulle. Ikke vær naiv i dette tilfellet, det kan ødelegge en opplevelse som er ment å være fantastisk. 

Anonymous poster hash: 82c92...af4

Lenke til kommentar
Gjest 6c8b8...aac
Gjest 82c92...af4 skrev (41 minutter siden):

Greia er at som kvinne så er du temmelig fucked om disse to mennene ikke har ærlige intensjoner. Du kan risikere å bli voldtatt og misbrukt, og det er ikke noe du kan gjøre med det etterpå. Anmeldelse kommer du ingen vei med om de slår seg sammen. 

Vær sikker på at du kan stole 100% på den ene mannen. Da beskytter han deg om den andre mannen trør over grenser. Hadde aldri ligget med to menn jeg bare hadde blitt kjent med for å knulle. Ikke vær naiv i dette tilfellet, det kan ødelegge en opplevelse som er ment å være fantastisk. 

Anonymous poster hash: 82c92...af4

Ja, jeg vet! 

Er jo derfor dette er jo ikke så lett å få til, for vil jo føle meg tryg og ivaretatt hvis jeg skulle gjort noe slik, men er lissom ingen jeg "kjenner" som jeg kunne tenkt meg å spørre om dette😅 

Sex club er kanskje det som faktisk er det beste å gjøre, så får nok tenke litt mer på det😊

Anonymous poster hash: 6c8b8...aac

Lenke til kommentar
Gjest 82c92...af4
Gjest 6c8b8...aac skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg vet! 

Er jo derfor dette er jo ikke så lett å få til, for vil jo føle meg tryg og ivaretatt hvis jeg skulle gjort noe slik, men er lissom ingen jeg "kjenner" som jeg kunne tenkt meg å spørre om dette😅 

Sex club er kanskje det som faktisk er det beste å gjøre, så får nok tenke litt mer på det😊

Anonymous poster hash: 6c8b8...aac

Tenker det lar seg gjøre om du går inn i et delvis åpent forhold med en biseksuell mann. Eventuelt utforsker litt innad polymiljøet. Bra du tenker safe og ikke er for naiv. Lykke masse til. Har selv en stor fantasi om trekant med to menn + gangbang, men har egentlig slått meg til ro med at det sannsynligvis ikke skjer. Livredd for å bli voldtatt rett og slett. 

Anonymous poster hash: 82c92...af4

Lenke til kommentar
Gjest 6c8b8...aac
Gjest 82c92...af4 skrev (6 minutter siden):

Tenker det lar seg gjøre om du går inn i et delvis åpent forhold med en biseksuell mann. Eventuelt utforsker litt innad polymiljøet. Bra du tenker safe og ikke er for naiv. Lykke masse til. Har selv en stor fantasi om trekant med to menn + gangbang, men har egentlig slått meg til ro med at det sannsynligvis ikke skjer. Livredd for å bli voldtatt rett og slett. 

Anonymous poster hash: 82c92...af4

Ja! Vi må være forsiktige, det er helt sikkert♡ Ikke helt intressert i et åpent forhold sånn sett, for er jeg i forhold,  så forholder jeg meg fint til min partner og ønsker ikke å ha med flere da:) Så dette er jo noe jeg ville utforsket nå som jeg er singel og er jo voksen også:) 

 

I Tønsberg på Club Fantazy,  så har de jo flere type arrangement,  så det er en tanke jeg har lekt litt med da, men vi får se om det blir med fantasien,  eller om jeg faktisk bare hiver meg i det en dag:) 

 

Anonymous poster hash: 6c8b8...aac

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...