Gå til innhold

ANMELDELSE: eFootball 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Janzen skrev (55 minutter siden):

Hvorfor fikk den i det hele tatt 2 poeng?

 

Ved tanke på at FIFA 22 skulle være "omtrent like underholdende som en velspilt uavgjortkamp", og fikk 7/10, så er det kanskje mening at man skal automatisk trekke fra 2 poeng på Gamer.nos anmeldelser.

Da gir det jo mening.

Lenke til kommentar

Lastet det ned. Spilte 1 min i åpningskampen. Lukket spillet og slettet det. Hva i all verden er dette for noe tull.. Dei lagde ikke pes 21 på grunn av at dei sku lage noe forferdelig bra til Next gen (Ps5 og X) Ett spill laget i 2021 er vanvittig mye dårligere enn samme spill fra samme selskap fra år 2006. Pes 6. Siste gode spill til denne serien. Robotfotballspill har det vært siden 2006. Og nå med mange nye sære animasjoner 🤣🤣

Lenke til kommentar
MrLuni skrev (5 minutter siden):

Lurer litt på.... Hvorfor slipper selskap sånne spill? Dem MÅ jo vite hvor crap det er.

De har nok brukt en del penger og tid på spillet, selv om det er dårlig, så de håper vel at det ikke blir total fiasko. 

Noen penger får de nok, da ikke alle vil ha pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Et tynt spill når det kommer til moduser, det er jo meningen at det skal komme mer, dette er vel mest for å teste ut det mest elementære, hvis ikke så er Konami helt fjerne.

Det er en del ting som forundrer meg, som f.eks at man ikke har noen treningsmodus, og når man spiller mot AI, at man ikke kan sette tiden til lengere enn 4 minutter. Det er en liste helt opp til 30min, men de er alle grået ut og kan ikke velges.

Hvor vanskelig hadde det vært å implementert det? Spillmessig så synes jeg det var et veldig bra spill, bevegelser og fart er helt fabelaktig. Men det betyr så lite når det er så lite å spille for. Ikke kan man spille mot venner og pvp delen mot tilfeldige motstandere er umulig pga nettverksproblemer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...