Gå til innhold

Gamer.no - overraskende lite dekning av Farming Simulator


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et søk etter Farming Sim på Gamer.no, og fant stusselig få artikler, og ingenting om at et nytt spill i serien er på vei og skal komme i salg i slutten av november.

Er det sånn at redaksjonen ikke holder seg oppdatert? (Kan ikke klandre dere for det - det skjer jo mye i spillverden)
Er det lite eller ingen interesse for spillserien?
Regner dere med at de som er interessert får med seg det som er nytt på andre nettsider?

Spillet er ganske enkelt stort. Det er mange som spiller det, også her til lands. Farming Sim har sin egen e-sport liga - mener det er et par nordmenn med på noen av lagene også.

Det er mange nordmenn som lager mods og kart for å nevne noe.

 

Det jeg lurer på; er dette noe dere vil fremme, eller er det stuet bort i en krok fordi det er en liten nisjefjert versus de store AAA spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OlaHaldor skrev (21 minutter siden):

Jeg gjorde et søk etter Farming Sim på Gamer.no, og fant stusselig få artikler, og ingenting om at et nytt spill i serien er på vei og skal komme i salg i slutten av november.

Er det sånn at redaksjonen ikke holder seg oppdatert? (Kan ikke klandre dere for det - det skjer jo mye i spillverden)
Er det lite eller ingen interesse for spillserien?
Regner dere med at de som er interessert får med seg det som er nytt på andre nettsider?

Spillet er ganske enkelt stort. Det er mange som spiller det, også her til lands. Farming Sim har sin egen e-sport liga - mener det er et par nordmenn med på noen av lagene også.

Det er mange nordmenn som lager mods og kart for å nevne noe.

 

Det jeg lurer på; er dette noe dere vil fremme, eller er det stuet bort i en krok fordi det er en liten nisjefjert versus de store AAA spillene?

Heisann Ola,

Ja, Farming Sim-stoff har det blitt lite av fra oss de siste årene. Vi har dessverre ingen på stabben med stor interesse for serien for øyeblikket, og spillet havner i en liten blindsone for oss da. 

Det er ikke sånn at dette nødvendigvis er et bevist valg – vi vet at det er interesse for stoffet blant enkelte. Det handler om å finne folk som ønsker å skrive om Farming Simulator, og som kan lage godt stoff rundt det. 

Dersom du kjenner til noen som kan skrive godt, og som er interessert i å skrive for oss (betalte oppdrag), si gjerne fra til dem. De kan sende meg en mail.

Mvh
Audun Rodem, redaksjonssjef Gamer.no

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Takk for svar @Arodem. Jeg skjønner spillet kan være litt smalt for mange.

Jeg kunne gjort noe skriving selv for Gamer, jeg har etterhvert fått et greit nettverk blant spillere og streamere/youtubere, både i inn og utland, så vel som utenlandske, og en liten fot innenfor døra hos Giants. Det er mye informasjon, inspirasjon og idèer som kunne blitt båret opp og frem, så vel som tips til mods som gjør spillinga mer gøy enten man vil ha en dypere mening med spillet, eller gjøre spillet enklere om man ikke er interessert i å gjøre "alt etter boka".

Jeg lager også et kart til Farming sim, men føler meg  inhabil i forhold til å skrive en sak om det - samtidig som jeg syns det hadde vært både gøy og på sin plass å ofre litt spalteplass til prosjektet.

For hva det er verdt, legger ved den siste videoen som presenterer status på kartet slik det er per nå. Kanskje noen i redaksjonen føler et kall til å skrive noe om både farming sim 22 og om kartet?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OlaHaldor skrev (På 13.10.2021 den 8.57):

Takk for svar @Arodem. Jeg skjønner spillet kan være litt smalt for mange.

Jeg kunne gjort noe skriving selv for Gamer, jeg har etterhvert fått et greit nettverk blant spillere og streamere/youtubere, både i inn og utland, så vel som utenlandske, og en liten fot innenfor døra hos Giants. Det er mye informasjon, inspirasjon og idèer som kunne blitt båret opp og frem, så vel som tips til mods som gjør spillinga mer gøy enten man vil ha en dypere mening med spillet, eller gjøre spillet enklere om man ikke er interessert i å gjøre "alt etter boka".

Jeg lager også et kart til Farming sim, men føler meg  inhabil i forhold til å skrive en sak om det - samtidig som jeg syns det hadde vært både gøy og på sin plass å ofre litt spalteplass til prosjektet.

For hva det er verdt, legger ved den siste videoen som presenterer status på kartet slik det er per nå. Kanskje noen i redaksjonen føler et kall til å skrive noe om både farming sim 22 og om kartet?

 

Er det du som har laget den videoen og holder på med det kartet? wow 😮 . Nå fikk jeg lyst til på prøve farming simulator også hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...