Gå til innhold

Den nye Resident Evil-filmen har fått sin første trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øhh...det var Resident Evil...? Jeg forstår at ikke alle Resident Evil filmene kan inkludere Milla Jovovich og jeg har ganske begrenset kjennskap til Leon, men såvidt jeg vet så virker han ikke så slapp i spillene.

Den Leon som ble vist i Resident.Evil: Damnation.2012 så mer ut som en som visste hva han drev med.

Jeg har ingen personlig erfaring med de tidligere spillene utover å prøve ett av dem på PlayStation 2 hos en kamerat for mange, mange år siden, men jeg ser mange filmer...og det jeg nettopp så en trailer fra så ut som en ganske kjedelig affære.

Jeg så forøvrig Dog Soldiers (2002) for litt siden, og selv den så ut til å ha bedre effekter.

Men de skal ha KUDOS for Neal McDonough - såfremt han har fått en Umbrella rolle. Med serien "Medical Investigation" (norsk tittel: "Smittejegerne") så kan han sine virus. ^^

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (7 minutter siden):

Men de skal ha KUDOS for Neal McDonough - såfremt han har fått en Umbralla rolle. Med serien "Medical Investigation" (norsk tittel: "Smittejegerne") så kan han sine virus. ^^

Hadde ett lite håp om at han skulle spille Wesker, men han skal spille Birkin, så lærdom fra MI blir nok brukt :D

Lenke til kommentar
bubba477 skrev:

Den så dårlig ut du. De har også tatt seg store friheter med karakterene og historien ser det ut som.

Hvordan da? Jeg syntes den virket veldig tro til RE2 serien.. Helikopterkrasjet, lickers, dogs, G (Third form), trailerkrasjen, fotofremkallingen og mange andre detaljer. Det eneste jeg savnet fra traileren var Tyrant.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...