Gå til innhold

pc-deler - passer de sammen?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har plukket disse delene via Pcpartpicker:

nypc_v1 - Ryzen 9 5900X 3.7 GHz 12-Core, GeForce RTX 3080 10 GB GAMING OC, Define R5 ATX Mid Tower - PCPartPicker

Vil en pc med disse delene passe sammen ? Er det plass til et så stort skjermkort i dette kabinettet sammen med en noctua NH-D15 CPU-vifte?

På forhånd takk til den/de som evt. skulle ha innsikt i dette. 

Endret av jolieber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke noen problemer. Jeg har nesten samme opplegg, men i Fractal Compact Meshify 2. Altså mindre kabinett.
Eneste problemet jeg har er at Noctua CPU kjøleren presser litt hardt ned på RAM, men det går så vidt.
Hvorfor går du ikke for Fractal R7 når du først skal ha den størrelsen (nyere).
Forresten; slå på stortrommen for bedre SSD. Du vil angre om du ikke gjør det. 980 pro 1tb til 2000,- nå. Den kan du ha i maaaange år

Endret av Dudeliduu
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dudeliduu, takk for tipset om SSD, det må jeg sjekke! R5 kabinettet har jeg allerede kjøpt, så der er det ikke noen vei tilbake. Vet at R5 er et noe eldre kabinett, men det var på tilbud og har fått høre gode skussmål om det fra folk som har/har hatt det. Håper at jeg ikke får problemer med bredden på kabinettet, men i flg. det jeg har sjekket skal dimensjonene passe akkurat. Betryggende å høre at lignende opplegg passer i Fractal Meshify 2. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...