Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, 

Siden mai i år har jeg lagt om livsstilen og prøvd meg på et nytt og sunnere liv. 

Dette var først og fremst for å få mer energi i hverdagen og bevise for meg selv at jeg kan få til det jeg fokuserer på. Jeg kan også røpe at et samlivsbrudd hadde gjort meg ganske deprimert, og sannsynligvis var en medvirkende årsak for endringen. Jeg ønsket å bli glad i meg selv igjen. Etter å ha gravd meg ned en periode bestemte jeg meg for å ta tak. 

Jeg har kuttet ut sukker, godteri og snacks. For å gjøre det enklest mulig er dette ikke noe jeg kjøper. Jeg koser meg fortsatt med øl, men i moderate mengder. Jeg har også forsøkt å kutte ut ferdigmat og takeaway selvom jeg fortsatt ryker på en ferdigpizza i ny og ne. 

Jeg løper 2-3 ganger i uka kombinert med push ups og planke. Jeg noterer ned tid og repetisjoner. Dette har hjulpet meg med å holde fokus og det å vite om jeg er på riktig vei. Jeg forsøker samtidig å trene opp selvdisiplinen min😅

Jeg er 1.83 høy og 34 år. På bildet til høyre veide jeg 83,5 kg. På venstre 72,5 kg. Ned 11 kg. Det første bildet er tatt 18. mai. Det andre bildet er tatt idag 6.oktober. Motiverende å se synlige forandringer. Håper jeg klarer å holde det gående.

Motivasjon tas imot med takk. 

imgonline-com-ua-twotoone-2LKcNsFIRbRqvgPt_edit_123236776538486.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra vektnedgang og synlig bedre form!

Ta med hang-ups/pull ups på slutten også. Det burde være betydelig lettere å få til nå som du er 11 kg lettere.

Blir litt tråere med løping når vinteren kommer som regel. Da kan ski og/eller treningssenter være gode alternativer.

Har du noen mål med treningen.?

Lenke til kommentar
JUL skrev (39 minutter siden):

Bra vektnedgang og synlig bedre form!

Ta med hang-ups/pull ups på slutten også. Det burde være betydelig lettere å få til nå som du er 11 kg lettere.

Blir litt tråere med løping når vinteren kommer som regel. Da kan ski og/eller treningssenter være gode alternativer.

Har du noen mål med treningen.?

Takk for tips! 

Pull-ups hadde bidratt mye på overkroppen ja. Dette tok jeg tidligere. Kanskje jeg må gå til innkjøp av ny stang. 

Ja, den vinterløpingen blir vrien. Jeg foretrekker å løpe ute fremfor tredemølle, så må finne et alternativ her. Kanskje jeg må svelge kamelen og melde meg inn på et treningssenter. 

Jeg har ikke annet mål enn å opprettholde form, kanskje legge på meg noe muskler på overkropp og armer. Da er jo forsåvidt pull-ups tingen. Jeg tenker vekten min nå fordelt på høyde er bra nok. Jeg vil ikke bli mindre ihvertfall. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...