Gå til innhold

ANMELDELSE: FIFA 22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig i karakter. Maks en 3er. Trekker 7 poeng for svindel. Både I form av at ea bestemmer hver kamp om du får lov å score eller ikke. Pluss dei svindler småbarn gjennom fifa points. Kvalmt selskap.

Lenke til kommentar

Enig. Jeg syntes at FIFA spillene ikke har vært så hakkende gale når det kommer til gameplay, men jeg er en offline andy så hva vet nå jeg..

Er synd at de introduserte FUT ettersom EA sluttet med å bry seg om offline moduser da, de endte opp med å fjerne fler og fler features for å gi plass til mer FUT greier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En stiv pris å betale for en liten oppgradering, spesielt mtp. at PC versjon også er "last gen" men selges til blodpris. 

Men det er jo forsåvidt sånn det har vært hvert eneste år.

Dessverre ble PES / eFotball 2022 en stor flopp, så nå er det vel ikke noe annet alternativ enn FIFA. 


image.png.91a0106f701120d4bbc5b3dca3208720.png
 

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Jeg fant en youtube video av en fyr som testet spillet, og satan nå føler jeg meg gammel... Det er mange år siden jeg prøvde meg på noe fifagreier. Nå brukte fyren en halvtime på å åpne pakker? Med fancy animasjoner av spillere og greier, da. Fikk masse kort, beholdt noen, skulle selge noen videre..? Aner ikke jeg, men det var ikke et minutt fotballspill i hele videoen. 😅

Da jeg var ung valgte vi spillmodus (treningskamp, serie, cup), valgte lag, og tut og kjør. 

Hva ER det som har skjedd... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Idag er det stort sett Ultimate Team som gjelder. Då er pakkeåpning halve spelet. Heldigvis har det blitt enklere å skaffe seg gratis pakker ved speling. Og mange av dei uoppnåelige spelarane, er no blitt oppnåelige gjennom lagbyggingsoppgaver. 

Personlig liker eg spelet godt. Det er artig å bygge lag, og spele på nett. 

At lootbox er eit problem, stiller eg meg bak. Men det er utelukket fordi ein ikkje veit verdien før ein betaler. 

Lenke til kommentar
h4nseN skrev (13 timer siden):

Enig. Jeg syntes at FIFA spillene ikke har vært så hakkende gale når det kommer til gameplay, men jeg er en offline andy så hva vet nå jeg..

Er synd at de introduserte FUT ettersom EA sluttet med å bry seg om offline moduser da, de endte opp med å fjerne fler og fler features for å gi plass til mer FUT greier..

Helt enig med deg. Samme kan man si om NHL serien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dei 3 siste åra har jo spelet gått meir i retning vekk frå å kjøpe pakker. For oss som har spelt FUT sidan starten er det no veldig enkelt å spele uten å kjøpe pakker. Det er massevis av objective players, milestone/objective pakker. 1 Preview pakke i døgnet, Rewards i Rivals, Squad Battle og Fut Champs + Fut Champs Qualifier.

Spelet på next gen er veldig bra, og føles som ein fotball simulator.

Lenke til kommentar

Ja ett morsomt spill. Med mye nytt. Men at ea skal bestemme om eg skal få score eller ikke er så sinnsykt. Under 10 timer testen og tidlig tilgang så var alt bra. Når der ble sluppet 1 oktober så begynte alt tullet som vanligvis skjer. Men liker det nye divisjon rivals. Osv.

Lenke til kommentar

Hvis det er for mye nytt i FIFA vil det trekke ned spillet litt for min del. Nå spiller ikke jeg FUT og sånt, men lokal multiplayer med kompiser. Tror veldig mange spiller kun på den måten. Spillet er allerede et fantastisk bra fotballspill, og for store endringer i den grunnoppskriften ville trukket ned for vår del. Så jeg forstår hvorfor EA holder seg på trygg grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...