Gå til innhold

Battlefield 2042 gammel pc vs series x


Anbefalte innlegg

Hei.

Kjapt spørsmål.

Hvis dere har valget, ville dere ha spillt Bf2042 på en eldre pc (4770k, 1080(ikke ti)) eller på xbox series x med tastatur og mus?

Vet dette er opp til preferanse, men står fast imellom disse alternativene, hva ville dere ha gjort?

Edit: 1440p skjerm på pc og Lg CX på series x

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Serpentbane skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å si før spillet kommer og det er mange faktorer som spiller inn, men om man kun bruker "fidelity" som måleenhet så ville jeg sagt Series X.

Selv har jeg en mye mer oppgradert PC i tillegg til SX, og vil nok spille på PC.

Ser den. Har dessverre ikke råd til ny pc for tiden, selv om oppgradering hadde vært herlig. Har noen dager igjen å bestemme meg på.

Lenke til kommentar
*Magnus* skrev (15 minutter siden):

Og der så jeg, med for mye optimisme, at bf2042 ikke får K&M støtte på konsoll.. jaja

“We can confirm that we won’t be supporting this on consoles at the launch of Battlefield 2042, but we are still investigating the various options about making that available, and how it may impact cross-play. If that ever changes, you’ll hear it from us first.”

Så, det kan komme...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...