Gå til innhold

ANMELDELSE: Hot Wheels Unleashed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

svært uenig i at anmelder mener at kjøringen ikke er god. da er det du som spiller ikke er god nok. kjøringen i dette spillet er vannvittig god. jeg flirer faktisk av anmelders begrunnelse når det gjelder dette.

noe som heller kunne blitt nevnt og som faktisk er ulemper er at det ikke er crossplay, bare en type online mode, spillet koster for mye spesielt med tanke på at det allerede er mulig å kjøpe ganske dyr dlc, rewards i spillet etter at singleplayer er spilt igjennom er helt forferdelige, man får såvidt noe som helst av å spille online - kan tenke seg at de introduserer microtransactions etterhvert.

makaber anmeldelse må jeg si. kan være enig med sluttscoren, men av ulike grunner.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med anmelder. Håpet dette spillet kunne være en fin partner til mario kart, men synes kontrollbalansen blant annet er for dårlig. Trackmania gjør det bedre. Ellers levde det ikke opp til mine forventninger i forhold til innhold, grafikk/fps/fysikk balansen m.m. 
Selger det allerede videre. Ville gitt det 5/10, et meh spill som fort glemmes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...