Gå til innhold

Populær app tømmer iPhone-batteriet i rekordfart – etterforsker saken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Comma Chameleon said:

Hvorfor clickbait? Hvorfor ikke skrive Spotify i stedet for populær app i overskriften. 
 

Må ikke bli VG bare fordi man eies av VG?

Digi.no er vel eid av TU Media, som igjen er eid av NITO og Tekna?

(Men med det sagt, enig i at man her kunne skrevet hva det gjaldt - og når det er en såpass kjent app som Spotify, hadde det kanskje også være mer effektivt...)

Endret av NULL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Severin Suveren skrev (3 timer siden):

Tenker en generell regel med operativsystem og drivere er: Vent en måned eller to før en oppgraderer. Lite poeng i å være ufrivillig beta-tester bare for å få funksjonene litt før.

Jeg har aldri skjønt den holdningen. Beta-testing er allerede unnagjort når det blir sluppet til oss dødelige. Hvorfor leve i fortiden en måned eller to når sannsynligheten er svææært liten for at det er noe problem for deg uansett?

Lenke til kommentar

Kan vel like gjerne være i kildekoden til Spotify? En ny bug som har sneket seg inn, slik at en bakgrunnsprosess står og spinner i det uendelige og bare spiser og spiser ressurser?

 

Edit: eller, dersom jeg tar på konspi-hatten; hva om Apple gjenkjenner viktige konkurrent-apper, setter i gang tunge regneoppgaver i bakgrunnen og fører opp all ressursbruk på Spotify sin statistikk? (Nei, jeg tror virkelig ikke det er det som har skjedd. Ville jo vært svært hårreisende og meget konkurransehemmende i så tilfelle.)

Endret av qualbeen
Konspi-hatten på!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...