Gå til innhold

Er det patetisk å si: «Dette er drømmejobben min»?


Bobly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
50 minutes ago, Bobly said:

Klarte å stotre dette ut på slutten av et intervju. Jeg mener det helhjertet. Men er redd det kanskje blir oppfattet som patetisk av arbeidsgiver🥺

Som så ofte ellers så avhenger det av kontekst og hvordan man sier det.

Men som et generelt svar; nei, selvsagt er det ikke det. 👍

Arbeidsgiver er jo ute etter folk som faktisk ønsker å jobbe der.

Lenke til kommentar
Sampson skrev (23 timer siden):

Har sittet på andre siden av bordet et par ganger og det avhenger nok helt av hvordan resten av intervjuet gikk og om de oppfattet det som en gimmick eller ei. Uansett så tenker jeg det ikke er noen krise, ikke bekymre deg.

Takker Sampson!🙏🏻

Lenke til kommentar

Hadde jeg rekruttert så hadde et helhjertet "dette er drømmejobben min" absolutt vært positivt. Bedre det enn noen som bare søker fordi de må, og som antakeligvis vil forsvinne om de får seg noe bedre. Jeg synes det verken er patetisk eller kleint å si, og jeg har sagt og ment det selv før (og det har jo ikke akkurat hindret meg i å få jobb heller).

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (På 30.9.2021 den 11.12):

Hadde jeg rekruttert så hadde et helhjertet "dette er drømmejobben min" absolutt vært positivt. Bedre det enn noen som bare søker fordi de må, og som antakeligvis vil forsvinne om de får seg noe bedre. Jeg synes det verken er patetisk eller kleint å si, og jeg har sagt og ment det selv før (og det har jo ikke akkurat hindret meg i å få jobb heller).

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...