Gå til innhold

Tre eiere: Dette irriterer vi oss over og dette er bra med Tesla Model Y


Anbefalte innlegg

Herman Ellingsen skrev (På 29.9.2021 den 11.40):

Kunne TU være så vennlige å gjengi innholdet med tekst, slik at vi med podcast-allergi også kan få innsyn i en ellers spennende tematikk? På forhånd mange takk :)

100% enig. Jeg hører definitivt ikke på noen podcast, men jeg leser gjerne teksten, hvis det er et interessant tema.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om mange av irritasjonsmomentene til folk er enten at bilen er for lite komfortabel / lik som en større suv og samtidig ikke sporty nok... Personlig føler jeg at bilen har en god balanse mellom å være kvikk og responsiv (stiv fjæring og "grei" aks) og samtidig ha komfortable seter og plass til alt en trenger.

Jeg har kjørt Norge på langs i en 911 og savnet Q5-en som sto hjemme da jeg var ankommet Nordkapp, men det er jo det som er hele konseptet med en sportsbil - det skal være gøy over relativt kortere avstander, slik at man også kan sette pris på en større og mer romslig bil til hverdags.

Tesla Model Y har i mine øyne klart å kombinere enkelte egenskaper jeg har opplevd i flere av mine tidligere biler, fra 911-er til større SUV-er inn i én og samme bil, noe ingen andre har verken klart eller forsøkt å gjennomføre. 

Ingen bil er perfekt, men det som er "perfekt" med tesla er at de oppdaterer software og ordner ting fortløpende, i tillegg til at neste-års Model Y vil ha endret fysiske ting som denne årets versjon ikke kom helt i havn med.

2021 Model Y har forresten doble vindusruter foran, men ikke bak, en oppgradering fra kun single ruter på USA's 2019/2020 versjon. Mulig vi ser doble ruter foran og bak på Berlin versjonen?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...