Gå til innhold

Trådløse hodetelefoner med analog "Aux" inngang på senderen? Trenger ikke mikrofon.


Marinade87

Anbefalte innlegg

Jeg har idag et trådløst USB headset funker til sin bruk på PC. Men jeg trenger noen nye med analog inngang som jeg skal bruke på et keyboard som bare har hodetelefonutgang. Det som også er litt viktig med lyden fra keyboardet er at den overføres mer eller mindre momentant og ikke blir merkbart forsinket. Jeg har prøvd å koble en lydkabel fra keyboardet til en lydinngang på PCen, og la PCen sende lyden ut igjen via USB-headsettet, men da oppstår det en merkbar forsinkelse på noen millisekunder som gjør at alt blir "feil" når man spiller.

Headsettet trenger ikke være super kvalitet, men helst av en variant med de store klokkene som sitter "rundt" ørene slik som et vanlig headset (ikke ørepropper eller de små hodetelefonene som ligger "på" øret). Trenger ikke være lydtett og slike ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Marinade87 skrev (1 time siden):

høyere i pris enn jeg tenkte å betale

Eks. Power har et utvalg av hodetelefoner med tilsvarende funksjonalitet i ulike prisklasser, f. eks. disse fra Philips til 690,-

Et søk på prisjakt.no eller tilsvarende bør gi deg alternativer.

Aner ikke om det er større sjanse for forsinkelse av lyden i de billigste men kan vel gjette at det er en sammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...