Gå til innhold

85" TV


Anbefalte innlegg

Jeg/familien har en TVstue der vi sitter ca 5meter fra der TV skal stå.
I dag har vi en 40" som blir alt for liten. Det er aldri direkte lys fra vindue på tv.

Jeg skal kun se på filmer/serier, ikke game eller imponere venner.
Lurte derfor på om QE85Q70 er en ok TV, jeg pleier som regel å ha en tv i ca 7-10år. Kobler den til lydplanken og er som regel fornøyd med det

Er den TV et bra kjøp, eller er det noen andre 85" som er bedre til under 30k?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på 5 meter avstand bør det være en grei størrelse. 40" på den avstanden blir vel litt frimerke-video, så jeg skjønner nykjøp.

Synes Samsung har en grei miks av teknologi og brukergrensesnitt, så du blir neppe skuffet av den du har valgt ut. Vær dog klar over at Q70 har litt refleks. Du må opp i Q90 for at dette blir veldig bra, men 85" finnes ikke i den serien. Alternativene blir derfor mye dyrere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er denne Sony KD-XH9096 samme som Sony KD-XH9005? I så fall så hadde jeg vurdert den også. Muligens litt bedre TV for film og serier enn Samsungen. Grunnen til at jeg sier det, om det er samme TV er på grunn av denne sammenligningen her hos Rtings.

Men som sagt, jeg vet ikke om det er samme TV. Det ser slik ut, og Dustin har jo den muligens til grei pris innenfor budsjettet. Selv om jeg selv aldri har bestilt fra DustinHome.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...