Gå til innhold

Nye Perfect Dark utvikles sammen med Tomb Raider-studioet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så for meg at The Initiative kom til å samarbeide med et eksternt studio. Det er helt normalt i dagens spillbransje og TI er fortsatt et relativt lite studio (70-80 utviklere). ...men at det skulle bli Crystal Dynamics hadde jeg ikke trodd. Jeg tror det vil slå bra ut for Perfect Dark. Linken mellom Gallagher/Neuburger og Crystal Dynamics er jo der, og CD er erfaren med reboots av gamle serier. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

Klatre masse vegger og oppgradere den hjemmelagde pistolen i det nye Perfect dark?

+ brutale dødsscener hver gang Joanna Dark detter tretti meter ned i en grop full av pigger.

Hehe. Dette blir et ganske annerledes spill i og med at det blir 1st person, men skal ikke se bort i fra at Crystal Dynamics vil dra inn noen av erfaringene fra Tomb Raider likevel. :) The Initiative snakket ganske tidlig om at de ønsket å eksperimentere med mobilitet og kontrollsystem i Perfect Dark, og der vil jeg tro at CD kan bidra med en god del.

"[You'll be] sliding under things, jumping over things. We really wanted to play up the physicality and being in the world, getting some of that camera movement that we see watching body cameras, GoPros, and trying to get that excitement of moving in places and in ways that you and I don't."

The Initiative confident Perfect Dark won't be like other FPS | VG247

Spør du meg, høres det litt ut som Mirror's Edge. ..men vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...