Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen og Ligacupen 21/22


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart at det som Arsenal-supporter ikke går an å kommentere dømming uten at noen kaller deg for konspirasjonsteoretiker samtidig som det er en pågående etterforskning rundt xhaka sitt gule kort.

Jeg er ikke enig i mye av det som blir kommentert av enkelte her inne, men det må da vel fortsatt være rom for å stille spørsmål…

Lenke til kommentar

Jeg tror dommerne rett og slett misliker Arsenal, og vi kan ikke klandre dem - det gjør vi alle.

Neida. Er ganske imponert av Arsenal i perioder i dag igjen. Kreftene tok nok litt slutt etterhvert dessverre, men før det så holdt midtbanen ganske bra tritt. Ødegaard og Lokonga er begge unge og holder bra stand mot Henderson og Fabinho. Jordan visste ikke hvordan i starten her. Smith-Rowe spilte ingen god kamp, men han kommer tilbake i form. Det er spennende og veldig ungt det som skjer sentralt. En helt annen pondus midt i banen nå enn for bare et halvår siden selv med så lav snittalder.

Lenke til kommentar
Dagner skrev (55 minutter siden):

Litt rart at det som Arsenal-supporter ikke går an å kommentere dømming uten at noen kaller deg for konspirasjonsteoretiker samtidig som det er en pågående etterforskning rundt xhaka sitt gule kort.

Jeg er ikke enig i mye av det som blir kommentert av enkelte her inne, men det må da vel fortsatt være rom for å stille spørsmål…

Ser ikke helt hva etterforskningen rundt det kortet har med saken å gjøre (annet enn ironien i at et par Arsenal-supportere her inne skrek om at Liverpool var løgnere, juksemakere etc for kort tid siden)? Mitt problem har primært vært 2-3 brukere her inne som benytter enhver anledning til å prate dritt om Liverpool, United, FA, dommere etc. Synes det er helt greit å stille spørsmål så lenge man begrunner det ordentlig, ikke bare spyr ut samme driten på repeat, kamp etter kamp, gjerne ispedd litt personangrep. 

Endret av KANE2009
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...