Gå til innhold

Kjøpte pc skjerm hos Elkjøp som var DOA, utrolig dårlig service.


Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte en Samsung G5 på tilbud i Juni i Stavanger, til en fin pris av 2500Kr. Jeg kjøpte også forsikring til den. Den skulle bli en gave til en nevø. Da moren åpnet esken med skjermen i, var displayet skadet, som om det hadde fått seg en trøkk vertikalt.

Siden jeg bygget en PC til den samme nevøen, så ble ikke esken åpnet før i August. Hun tar den med til Elkjøp Strømmen og leverer den inn. 

På finurlig vis klarer de å få det til at kunde ønsker skjermen reparert på forsikringen, skulle tro dette var ganske rett frem at det var bare å erstatte skjermen med en ny. Den lå jo innpakket i original uåpnet emballasje. 

I hvert fall drar ting skinnsykt ut og etter litt over 14 dager ringer forsikringsavdelingen at de kan tilby gavekort på 2500kr eller 2700 kr til ny skjerm.

Men jeg ville ha skjermen jeg hadde kjøpt, tok dette opp på nytt. Ting tar tid, og får samme svar. Siden jeg ikke er vond å be kontaktet jeg forbrukerrådet og i følge dem hadde jeg krav på å reparere produktet eller få nytt produkt. + Leie produkt dersom det tar mer enn en uke.

Så når jeg ringer igjen kan intet gjøres for saken ligger hos forsikringen, og da må jeg vente til det er min tur i forsikringskøen. 

Jeg ringer de tidligere før jeg fikk svar hos forbrukerrådet. Hvor jeg å kjøpe en bedre skjerm og betale et mellomlegg for å komme videre i verden, men siden saken lå hos...., ja dere gjettet riktig. 

16 August ble skjermen levert inn, siden har igjen sett eller hørt.......... 

Er det ikke bare å få noen med litt makt til å kansellere saken hos forsikrings avdelingen og si dette er feilbehandlet. 

Videre levere ut en ny skjerm og bli ferdig med det? 

Dette er storselskapene mot forbrukerne, og en skulle tro provisjoner var viktigere i forsikringsavdelingen enn å løse kundenes utfordringer med produkter.  Tidligere så har jeg hatt god erfaring med Elkjøp lokalt, men dette er helt på trynet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...