Gå til innhold

iPhone 13-tråden


Evil-Duck

Anbefalte innlegg

  • Evil-Duck avklistret denne emne
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei! 
 

Jeg leser litt om en brukt iPhone 13 Pro jeg vurderer å kjøpe. Men selgeren opplyser at:

«Eneste kjente feilen med telefonen er at Snapchat ikke ser ut til å fungere. Kommer opp «Midlertidig Sperret» når jeg prøver å logge inn på brukeren min.»

Er dette en kjemt feil? Eller kan det vere brukerfeil?

 

//

Lenke til kommentar
  • Runar endret tittelen til iPhone 13-tråden
  • 1 måned senere...

Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere.

Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung.

Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet?

 

 

Lenke til kommentar
jarmush skrev (9 minutter siden):

Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere.

Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung.

Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet?

 

 

Samme skjedde med meg, fra Samsung til Iphone for noen år siden. 
Irriterte meg en stund at de manglet, samme med mangel på tallrekken ..
Men etter noen uker bruk, ble jeg vant med iphone tastaturet, nå savner jeg de ikke.
Så det blir en vane ...................
Om jeg senere bytter tilbake til Samsung, gjenstår å se.......... Men det blir ikke pga av jeg vil ha samsung tastatur...
Synes jeg så en tastatur å laste ned, men den kostet penger, så jeg lot den være.... finner den ikke igjen
 

Lenke til kommentar
jarmush skrev (13 timer siden):

Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere.

Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung.

Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet?

 

 

Kan alltids laste ned et annet tastatur, SwiftKey og Gboard er populære alternativer og støtter fint flere språk samtidig.

Alternativt så får man punktum etter et ord ved å dobbel-tappe på mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...