Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 5


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (56 minutter siden):

Uenig. En såkalt "Pogba-stempling" er innafor i premier league ifølge den engelske dommerstanden. 

Fint at de er samstemte slik at vi slipper at det blir urettferdig. 

Tok ikke helt den. Skal være straffe når man blir feid ned i feltet sånn, og synes Leeds ble snytt i går. 

Men artig kamp. En vakker dag har jeg lyst til å se Saint-Maximin og Adama Traore på hver sin ving for samme lag!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (24 minutter siden):

Tok ikke helt den. Skal være straffe når man blir feid ned i feltet sånn, og synes Leeds ble snytt i går. 

 

Selvfølgelig skal det være straffe, samme måte som det selvfølgelig skulle vært frispark til wolves mot united noen uker tilbake.(ganske lik forseelser)

 

Fellesnevner for kampenne? Mike Dean. 

Litt greit å se at han i det minste er stabil i (feil)dømminga. :)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Aha, jeg kobla ikke sammenhengen her med en kamp for flere uker siden. Ja, Pogba skulle nok hatt frispark mot seg i den kampen, men synes ikke det var en lik forseelse.

United skulle forøvrig hatt en straffe i samme kampen for en veldig lik hendelse som i går, så Mike Dean er i så måte stabil i dømminga, hvis man plukker en annen tilfeldig hendelse. Men sånn er ball, det blir ikke kontinuitet på disse greiene her og man kan alltids trekke frem gamle situasjoner for å bevise et eller annet poeng.

Poenget mitt i denne kamptråden er i hvert fall at Leeds ble snytt for en klar straffe i går uavhengig av en Manchester United-kamp for noen uker siden.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (4 timer siden):

Og poenget mitt er at dette er hva man kan forvente fra Mike Dean-kamp. 

Liverpool og Crystal Palace skal visst spille en Andy Madley-kamp. Siste året har Liverpool ikke blitt dømt av denne dommeren. Men Palace har hatt han som dommer en gang, i et tap borte mot Southampton. Det blir stort sett alltid gule kort i disse kampene, ganske likt fordelt mellom motstanderne. Sjelden røde kort, og bare en og annen straffe.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...