Gå til innhold

Battlefield 2042 utsatt til november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 hours ago, Hugh G. Rection said:

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer det med en hardcore mode?
Du vet sånn som BF hadde i gamle dager.
Som CoD ennå har?
One shot, one kill?
Istedet for å pepre noen 5 millioner ganger for det ikke bare teit men også JÆVLIG IRRITERENDE og for de aller minste.
 

Om du ikke liker BF gameplay,  spill noe annet? 

Nå er det ingen spill som er nøyaktig likt BF men med mer realistisk skade, men insurgency, er kanskje nærmest. 

Ellers har du jo Rising storm Vietnam,  store slag og eksplosjoner,  folk tåler vanligvis 1-3 skudd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle til og kommentere på den andre tråden som omhandler dette spillet at det kunne utsettes så mye det ville for alt jeg bryr meg om..

Men når jeg innser at venner satte av denne datoen fra jobb og venner, dette her treffer litt hardt tror jeg på noen.
Om de trenger mer tid på og finjustere spillet kunne jeg ikke brydd meg så mye, bare ikke det blir like ille som Cyberpunk :)

Lenke til kommentar
MultiGamerClub skrev (9 timer siden):

 

Men når jeg innser at venner satte av denne datoen fra jobb og venner, dette her treffer litt hardt tror jeg på noen.
 

 

Tar folk virkelig fri ifra jobben for å spille ett spill? Jaja, jeg har mange år bak meg med gaming, men aldri tatt fri ifra skole eller jobb for å spille ett spill, det er på grensa til å være for dumt, jada, veit folk har gjort det før, men det blir ikke mindre dumt av den grunn.

Men er dog ikke overraskende at spillet blir utsatt, er vel ingen spill de siste 5-10årene som faktisk har kommet på datoen de har satt, skjønner ikke hvorfor de skal sette en dato som folk hyper seg opp mot, de kunne bare sagt at spillet kommer når det er ferdig, om det er September eller Desember, who cares.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mriceluver skrev (22 timer siden):

Spillet ble ikke utsatt på grunn av korona. Det ble utsatt fordi det er et gigantisk rot av et spill. Dice har virkelig trynet med dette spillet. Bare se på Leaked Alpha Gameplay. EA er også til å blame som alltid siden de ikke utsetter det til neste år og gir spillet tiden det trenger.

Tviler på EA er "til blame"

Har ein kamerat som var på "technical beta", de klarte ikke å besteme seg hva den tekniske delen skulle være....

Uansett, han var veldig lite imponert, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
4 hours ago, Deadhound_InnleggNO said:

Tviler på EA er "til blame"

Har ein kamerat som var på "technical beta", de klarte ikke å besteme seg hva den tekniske delen skulle være....

Uansett, han var veldig lite imponert, for å si det mildt...

Spilte den selv, men det var jo ganske tydeligt sagt at det var for å teste noe i bakgrunnen, derfor det blei brukt ein gammel build. Alle var også låst til 30 FPS, PC også. Var ikkje meint at folk skulle "spille" den.

Lenke til kommentar
10 hours ago, mkri96 said:

bf er mere high class enn CoD, ikke sammenlign de to en gang

BF er mye meir tilgjengeligt. Nivået på BF er alltid langt under nivået i et cod spill. Eg føler alltid eg spiller med ein gjeng med 60 år gamle veteraner når eg spiller BF, det er 2 heilt forsjeligge spill

Lenke til kommentar
8 hours ago, barezell said:

Alltid følt det motsatt. COD er jo ultra tilgjengelig. Imo et mye enklere spill enn bf i at det er mindre kart og hovedsaklig inf only. Bf har alltid hatt større kart. Flere steder fiender kan komme fra og dynamikken mellom inf, fly og tank/apc.

Skal ikkje klandre deg for at du har følt det, men det positive er at du har lert noe nytt idag da 😊 Du nevner jo selv alle krykkene som er i BF. BF har mye meir for seg, vanskligt å sammenligne, det er mye meir enn bare mekaniske ferdigheter, menmen. 

Etter å ha spillt Vanguard betaen ender det fort opp med at eg ender på BF2042 iår, triste greier, med heilt ødlagt lyd design, visability, ADS og sprint out times. For å ikkje snakke om SBMM og ein totalt ødlagt Aim assist. 

Det er egentligt min største bekymring for BF2042. Crossplay, håper virkelig ikkje dette ødlegger BF for samme måte som det har gjort cod. Desse kontroller folka har ingenting i min lobby å gjøre.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Pleier vel å kunne velge å deaktivere crossplay?

Min største frykt for 2042 er at det blir søppel. Mye dårlige vibber om dagen. Ekstremt rart at de ikke viser noe gameplay eller i det minste kommer med detaljert info om f.eks hazard zone så nære release. Lukter bfv repeat lang vei. Frykter vi kun får all out war til release. Portal og hazard etter flere måneder med patching. Også blir live service innhold dytta 6 måneder tilbake i tid. 

Men er vel forskjellige studioer som står bak forskjellige moduser så kan jo være at et av de henger bak resten eller at problemet er å få alt sammen i ei pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...