Gå til innhold

Retur av uåpnet mobil på elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg snakket med dem i går om det, og min smartklokke kan leveres tilbake hvis alt av emb er med. Jeg vet ikke om jeg får gavekort eller cash. Tror cash er mest for defekte - eller ubrukelige - varer i f t beskrivelse.
 

En stund var det snakk om at 30 dagers gjenkjøp ikke gjelder under koronastengningen, men butikkene er jo ikke stengt og jeg forstår ikke hva korona har med retur å gjøre. Det skjedde med den forrige klokka, søvnsensoren virker ikke, men de nekter å heve kjøpet forsi de mener det ikke er noe galt. Sensoren bare funker ikke, det er liksom ikke det samme (for dem). 

Påstand: den er helt i orden, men det kan hende den ikke funker?!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Pika skrev (16 minutter siden):

Er i samme situasjon, men fikk ikke returnert varen. Elkjøp nektet å ta imot mobilen, selv om forseglingen er hel. Hva kan jeg gjøre? 

Elkjøp har ikke angrerett på mobiler selv med forsegling, du har kun angrerett hvis du kjøper på nett. Tatt det i betraktning er det ingenting du kan kreve, de kan ta den imot på "goodwill" så alternativt prøve en annen butikk eller prøve å snakke med en mer fleksibel kundeveileder. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...