Gå til innhold

Nå planlegges gruppesøksmål mot Apple for alvorlig feil med Macbook-skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å lese hva slags kommentarer både Louis Rossman har ifht dette, samt hva diverse "stereotypiske" Apple-tilhengere på Macrumors mener om sånt. For Louis har ofte påpekt banale "idiotfeil" fra Apple gjennom årene ifht design som Apple da ofte nekter å fikse rimelig - og selv om de kan fikses enkelt og rimelig krever enorme reparasjoner i form av å bytte hele hovedkortet eller noe tilsvarende absurd.

Apple-tilhengere der borte, de galneste i alle fall, mener alt Apple gjør er riktig og alle de som synes dies flaggskip-produkter slutter å fungere uten noe brukerfeil - er enten idioter eller snyltere. Med "snyltere" menes da å ønske at produsenten fikser opp saker som hadde blitt definert som krystallklare garanti/reklamasjonsforpliktelser her i landet bør de der borte selvfølgelig betale for selv.

Sier bare... takk og lov vi som bor i Norge har rettigheter som forbrukere. Rettigheter som er gitt - og ikke som kjøpes via "Apple Care" eller via overpriset og totalt feiestimerte reparasjonskostnader.

Lenke til kommentar

Glemmer ikke når Louis Rossman sa noe ala

 "On a MacBook Pro the LCD-connector IS the fuse"

Han kutter i alle fall effektivt igjennom laget med silke Apple prøver å spinne rundt merket og forteller ting akkurat hvordan det er.

Her er forresten listen av hvilke få maskiner han faktisk anbefaler hvis du absolutt skal ha en Mac bærbar (som han mer eller mindre fraråder).

https://thehouseofmoth.com/louis-rossmanns-macbook-buyers-guide-in-plain-english-and-with-my-take-on-it/

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Jeg har store problener med å forstå at folk kan elske apple produkter så høyt. I et forsøk på å forsøke å se "hva har jeg ikke forstått med Apple" kjøpte jeg en bærbar mac for et års tid siden. Det er kun to ting jeg liker. Det er lydkvaliteten på høytalere og at den er så liten. Selve os'et gir en følelse av en styla winfows 311 versjon med høyere oppløsning på grafikken.

Jaja, alle har sine preferanser, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk kan være så religøse mot Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...