Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 4


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Mannen1 skrev (1 minutt siden):

Haha, det er unnskyldningen når gullet glipper. Elliot ble skada. Dere eier ikke skam. Skal dere ikke bruke superspilleren Oxlade snart? Bør virkelig finne seg en ny klubb, han har blitt totalt ødelagt i Liverpool. 

Haha, skal du snakke om unnskyldninger? Du som er kongen av konspirasjonsteorier, unnskyldninger og generelt bullshit? Nei, fuck off.

Endret av KANE2009
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 hours ago, blured said:

Et Chelsea som starter uten Jorginho, Kante, Azpilicueta (C), Reece James og Mount. Ny spiller på midtbanen gjør debuten sin. Og de cruiser likevel greit inn til 3-0 over Aston Villa.

Helgen før holdt de Liverpool til uavgjort med 10 mann i en hel omgang på et fullsatt Anfield, og det komfortabelt.

Synes det er jævlig imponerende jeg.

Villa vant på xG noe som er en god indikasjon på at de var det beste laget. Hadde flere sjanser og hadde flere touch i motstanderens 16 meter enn hva Chelsea hadde. Men ja. Er lov å være effektiv foran mål.

Forskjellen var Lukaku.

Og Chelsea var ikke de eneste som manglet nøkkelspillere. Villa manglet blant annet Martinez og Buendia. Bailey startet ikke engang.

Spillemessig har jeg ikke vært særlig imponert over Chelsea av det jeg har sett så langt. De må forbedre seg mye dersom de skal være en reell tittelkandidat.

Endret av Villans20
Lenke til kommentar
5 hours ago, KANE2009 said:

Ser ikke på det som noe mer sannsynlig enn at det går til helvete for Chelsea. Time will tell. United/Liverpool outsidere ja. Ikke i nærheten av samme bredde, men førstelag som er ganske close Chelsea og City.

Liverpool og City er klare favoritter hos meg.

Tipper United og Chelsea kommer til å havne et godt stykke bak.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...