Gå til innhold

Her er første skikkelige titt på God of War Ragnarok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22 hours ago, MrCuddles said:

Litt overraska over at dette blir det siste spelet i norrøn setting. Blir spennande å sjå kor historien går, berre å glede seg!

Synes den informasjonen fremstår såpass vag og det er så få som rapporterer det at jeg ikke tar det helt som god fisk enda.

Men at Cory Barlog ikke regisserer spillet gjør meg litt skeptisk. Men Santa Monica har vel så mange gode folk og erfaring med serien at det ordner seg.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Comma Chameleon said:

Kun PS5 dette?

Edit: Ferdig med traileren, ser i artikkelen at det står 4 også. Men de reklamerer vel kun med PS5 på youtube tittelen for å selge flere av de. Så flott, da får jeg prøvd dette spillet. Og fortsatt ingen grunn til å oppgradere til PS5.

Tror nok det er en liten stund til spillet kommer ennå, så det kan fort være du ser andre grunner til å oppgradere innen da

Endret av saywhat
Lenke til kommentar
saywhat skrev (1 time siden):

Tror nok det er en liten stund til spillet kommer ennå, så det kan fort være du ser andre grunner til å oppgradere innen da

Kun hvis Sony 'tvinger' meg. Spiller på PC det som kommer dit, så har jeg PS4/Switch for det som ikke kommer dit. PS5 blir ikke aktuelt før prisen ramler under 2500 på bruktmarkedet. Som garantert blir å ta en del tid når man fortsatt sliter med å få tak i nye.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
9 hours ago, RamGuy said:

Synes den informasjonen fremstår såpass vag og det er så få som rapporterer det at jeg ikke tar det helt som god fisk enda.

Men at Cory Barlog ikke regisserer spillet gjør meg litt skeptisk. Men Santa Monica har vel så mange gode folk og erfaring med serien at det ordner seg.

Dei seier det vel ganske rett ut her? 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...