Gå til innhold

Her er Star Wars: Knights of the Old Republic Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, atleape said:

Jeg vil lett spille et remake av en av mine favorittspill, men har ikke vi alle mest lyst på KOTOR 3? Jeg håper da denne får en remake i forbindelse med KOTOR 3 lansering, aktualisere serien igjen før en ny tittel kommer.

Kan jo hende at de bruker denne remaken til å måle hvor stor interesse det er for KOTOR. Skulle jo egentlig tro at et Star Wars rollespill blir en fulltreffer uansett, men Star Wars har jo tapt seg en del i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (2 minutter siden):

Nja. På filmfronten ligger Star Wars med brukket rygg, men tror mange gleder seg over spill. Jedi Fallen Order og Battlefront 2 (etter patching) har vært fornøyelige opplevelser.

Fallen Order var en positiv opplevelse, selv om jeg gikk inn med ganske dempede forventninger. Battlefront 2 er bedre enn 1 og lanseringsversjonen, men det er fortsatt langt unna det potensialet et Battlefront kan være. Det er et "OK" spill, litt fornøyelig men kan fort bli kjedelig.

Ja, la oss ikke nevne filmfronten. Dermed har de gjort gode ting på seriefronten, det er nok formatet de har mest lykke med nå.

Lenke til kommentar

For de av dere som likte det originale spillet så er det bare å begrense entusiasmen. Lucasfilms gjengen som er der nå er ikke den samme som tidligere, alle som brydde seg om å lage den beste historien/produktet uten en moderne søppel-agenda er vekk. De har ansatt forskrudde venstreradikale aktivister som Sam Maggs som hater majoriteten av SW-fansen og som ikke engang liker orginalen KOTOR til å skrive historien. Stort sett alle som er ansatt i Lucas nå om dagen er bare aktivister som ikke bryr seg om annet enn å være fake-woke på bekostning av et å lage et bra produkt med få unntak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
FranzJeger skrev (1 time siden):

 alle som brydde seg om å lage den beste historien/produktet uten en moderne søppel-agenda er vekk.

Merkelig.

Når skjedde dette?

Må ha vært nå nettopp da de har laget gode historier / produkter i flere år nå.

Kanskje du tenker på noe annet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...