Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Australia og New Zealand


Gjest 1b07d...1ce

Anbefalte innlegg

Gjest 1b07d...1ce

Hva syns dere om tiltakene som blir gjort i Australia og New Zealand nå?

At folk puttes i leirer for at de ikke har tatt vaksinen og at folk blir pålagt å gå med en app som registrerer ansiktet ditt så du kan vise hvor du er til enhver tid etc etc 

Anonymous poster hash: 1b07d...1ce

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b0d61...353

Alt blr være tillatt under en pandemi hvor viruset fortsatt kan mutere til det verre. Hver eneste enkle smittespredning gir en sjanse til mutasjon og en sjanse til at dødstallene fyker i taket.

 

Anonymous poster hash: b0d61...353

Lenke til kommentar
Gjest 1b07d...1ce skrev (13 minutter siden):

At folk puttes i leirer for at de ikke har tatt vaksinen og at folk blir pålagt å gå med en app som registrerer ansiktet ditt så du kan vise hvor du er til enhver tid etc etc 

Anonymous poster hash: 1b07d...1ce

Har du en kilde til disse tiltakene? Jeg fant ingenting på Australia's gov side. Jeg fant flere artikler som detaljerer appen(som absolutt ikke er bra) men den er vel fortsatt i testfase med 50 individer som samtykket til testen?

Hvis den appen blir nasjonal da, det er dårlig nytt.

Lenke til kommentar
Gjest b0d61...353 skrev (10 minutter siden):

Alt blr være tillatt under en pandemi hvor viruset fortsatt kan mutere til det verre. Hver eneste enkle smittespredning gir en sjanse til mutasjon og en sjanse til at dødstallene fyker i taket.

 

Anonymous poster hash: b0d61...353

Alt bør være tillatt i sikkerhetens navn? Det er jo den mest normale brekkstangen til et hvlket som helst autoritært regime. "Vi gjør det for deres skyld". Folk blir lagt i jern og arrestert hvis de tråkker over en fysisk strek som skiller nabolag, og politikerne viser ingen forståelse for de overtrampene de gjør. Australia er per dags dato det vestlige landet i verden med de definitivt strengeste tiltakene mot Corona.
Regimet i Australia kan nå sammenlignes med tidlig fascistisk tankegang der hvert individ kun er et lite verdt tannhjul i en større maskin.
#AustraliaHasFallen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 1b07d...1ce skrev (36 minutter siden):

Du skal sikkert ha offisielle kilder.
Her er NY Times

https://www.nytimes.com/2021/08/20/world/australia/howard-springs-quarantine.html

Der! Covid camp! Eller "well camp" som de kaller det

 

Anonymous poster hash: 1b07d...1ce

Dette sikter vel til karantene fra reiser, akkurat som våre veldig populære Karantenehotell™.

Beklager, jeg kan ikke åpne nytimes artikler fra denne PCen, men er det noe i artikkelen som henviser til at folk som ikke tar vaksinen blir plassert i leir? Eller gjelder dette fortsatt de som reiser inn/ut av Australia, at de må i karantene?

Jeg er ingen fan av karantenehotell, men om det er slik at uvaksinerte australere blir plassert i leir mot sin vilje, det er langt verre. Og jeg tror ikke det skjer.

Endret av atleape
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...