Gå til innhold

Chivalry 2-studio trekker samarbeid med utgiver etter støtte for Texas' abortlov


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
35 minutes ago, Draugen said:

Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig.

Typisk liberals dette. De tåler ikke at folk har andre poltiske meninger enn dem selv.

Jeg er uenig i abortloven i Texas jeg også, men jeg tåler at folk støtter den fordi.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

@Tåkefyrste Skal man godta at noen har meninger, må man også godta at noen har andre meninger. Er helt innafor å avslutte samarbeidet med noen man er uenige med, skjønner ikke hva problemet med det er. Er ikke akkurat noen ekstrem liberal holdning det. Det er da mange eksempler på konservative som ikke ønsker å være i business med folk som støtter LGBTQ+ osv. Det er helt innafor å ikke ville være bundet til noen man er fundementalt uenige med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 hour ago, Draugen said:

Alle har rett til egen mening. Det å utelukke mennesker og ikke minst et selskap pga en enkel persons mening ,basert på at du selv er uenig er latterlig.

Alle har rett til en mening, altså at de ikke blir kastet i fengsel for det. Ingen har rett til å ytre meninger uten å at det har noen konsekvenser.  Når du som leder/talsmann for et firma, bruker det som en plattform for personlige politiske meninger, så involverer du resten av firmaet også. Det er helt hårreisende at en CEO kan være så tankeløs og uansvarlig. 

Endret av tankbug
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Noe annet som er typisk liberals/venstre siden er at de anklager konservative for å drive krig mot kvinner. Jeg ser også mange innlegg fra de på venstre siden og de klarer ikke å nevne "women" i innlegg som handler om abort/kvinner. I mange innlegg blir ikke kvinner nevnt engang.

Blir istedenfor omtalt som "people with uterus" eller "pregnant people". Latterlig. Gi kvinner respekten de fortjener, la de bli anerkjent for den jobben de gjør hadde jeg sagt til demokratene/liberals

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Rosswell said:

Noe annet som er typisk liberals/venstre siden er at de anklager konservative for å drive krig mot kvinner. Jeg ser også mange innlegg fra de på venstre siden og de klarer ikke å nevne "women" i innlegg som handler om abort/kvinner. I mange innlegg blir ikke kvinner nevnt engang.

Blir istedenfor omtalt som "people with uterus" eller "pregnant people". Latterlig. Gi kvinner respekten de fortjener, la de bli anerkjent for den jobben de gjør hadde jeg sagt til demokratene/liberals

Hadde du et poeng med den første påstanden din? Du skiftet emne plutselig. Jeg er ikke enig at liberale folk nekter å bruke ordet "woman/kvinner", men hvorfor mener du det er et hån mot kvinner at det finnes de som er av biologisk hunkjønn som ikke identifiserer seg som kvinne? Hva har noe av dette med abort-debatten å gjøre?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (53 minutter siden):

Finnes enkelttilfeller på andre siden også, men som regel er det liberals som hyler høyest, oftest og lengst.

Du må bli flinkere på sarkasme forresten, posten din gjorde vondt å lese.

Kan jo også nevne hvor tolerante de konservative var med tanke på valgresultatet i fjor...

 

Jeg skal ikke påstå at en side er bedre enn den andre. Sannheten er at begge sider har problemer med å akseptere det å være uenig. Jeg nevner enkelttilfeller og det samme gjør du. Du mener at dette er typisk liberals (et ord du enda ikke klarer å oversette til norsk). Jeg mener at det er svært utbredt på begge kanter og det å anklage en side er tåpelig. Du kan si deg uenig og jeg kan nevne hvor lang tid det har tatt homofile og få de samme rettighetene som heterofile (fordi de ødelegger kristne verdier).

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
30 minutes ago, tankbug said:

Hadde du et poeng med den første påstanden din? Du skiftet emne plutselig. Jeg er ikke enig at liberale folk nekter å bruke ordet "woman/kvinner", men hvorfor mener du det er et hån mot kvinner at det finnes de som er av biologisk hunkjønn som ikke identifiserer seg som kvinne? Hva har noe av dette med abort-debatten å gjøre?

Har det ikke alt å gjøre med abort debatten? Det å føde er noe unikt som kun kvinner kan gjøre. Mennesker er seksuelt dimorfisk noe som betyr det er kun 2 kjønn i menneskearten. Går ikke ann å identifisere seg vekk fra kroppen. 

Jeg synes det er nedlatende retorikk når det blir debattert om abort og noen ikke klarer å nevne kvinner engang. Ordet kvinne betyr jo bare "hunnkjønn av menneske arten" eller noe i den duren. Litt rart på norsk så jeg sier det på engelsk "woman=human female". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Tåkefyrste said:

Finnes enkelttilfeller på andre siden også, men som regel er det liberals som hyler høyest, oftest og lengst.

Du må bli flinkere på sarkasme forresten, posten din gjorde vondt å lese.

Liberals...er det ikke noen som er midt imellom demokrater og republicans? Litt i senter av det politiske spektrum? De er visstnok ekstremt få tror jeg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bra saker, Tripwire har mange gode spill jeg liker,  men kan ikke støtte de når de gjør dette. Jeg håper anitmatter games gjør det samme, jeg digger rising storm/red orchestra serien,  men vil ikke spille eller kjøpe nye spill fra de, så lenge de er under tripwire utgiveren. 

Derimot tror jeg at jeg skal kjøpe chivalry 2.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...