Gå til innhold

Ekspertene har talt: Dette er årets mest innovative sykkelprodukter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste både på biler og sykler er å holde seg til de kjente og trygge merkevarene. Noen vil nok likevel sette ny teknologi litt over risikoen det har, det er nok disse som er målgruppen her.

Noen av dem er jo også trygge og kjente merker, de bør vi kunne forvente har høy kvalitet fra start. Abus og Ortlieb f.eks.

Lenke til kommentar

Det er vel stort sett reparasjoner av dempere og nav med innvendige gear som er litt komplisert, og jeg tror vel ikke at denne demperen er unik i så måte, det er plasseringen som skiller seg ut. Minner litt om Orbeas Oiz XC og mye om Treks Supercaliber XC. Rammene har alltid vært vanskelig å fikse, selv i stål. De som sykler aktivt på hobbybasis er jo nesten helt nødt til å fikse alt på sykkelen selv, noe annet ville blitt alt for dyrt.

Bontragers fjorårslansering av WaveCel hjelmer var mer interessant for min del.

...men nå er det jo knapphet på både sykler og deler så alternativene er pt ganske begrenset, og mekkestativet jeg skal ha er ikke å se.

Haptisk: Skjermen gir fra seg f.eks en vibrasjon som gjør at du kjenner at den har reagert på trykket ditt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...