Gå til innhold

ANMELDELSE: 12 Minutes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig kult konsept, men i eit spel der du skal oppleve nestan den same situasjonen igjen og igjen (og 10 gonger til), så burde det vore ein mykje meir praktisk måte å spole tida framover på. Då eg sat meg fast på kva eg var nøydd å gjere for å finne den neste ledetråden så fekk eg meir lyst til å berre google det enn å faktisk spele gjennom. Det er så ekstremt kjedeleg å gjenoppleve dei same minuttane på repeat kvar einaste gong du skal prøve å gjere ting bittelitt annleis. Eg skjønar at det gir meining tematisk at det er slik, men gi nå oss vanlege dødelege ein sjanse også. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Arodem said:

Tja. Nå skrev vi om Overboard! i sommer i en av mobilsakene våre (https://www.gamer.no/artikler/feature-sommerens-anbefalte-mobilspill/509749/2 ), og anbefalte det tydelig der, men du leser kanskje ikke dem. Litt rart da, siden selv forsidebildet er av Overboard! på den artikkelen. 

Utover det har du gjort det klinkende klart at du synes mesteparten av det vi driver med er helt håpløst, faktisk på jevnlig basis de siste 10 årene, så jeg skjønner ikke hvorfor du fremdeles er her. Men kos deg med «pengene rår»-konspirasjonsteoriene dine (dette er ikke en veldig godt lest anmeldelse, for øvrig, uten at det er noe problem for oss) og den stadig merkelige kritikken som bommer helt på målskiven. 

that's a lot of damage! xD

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg ble selv meget skuffet over 12 Minutes. Liker konseptet, men det inneholder for lite. Man har noen forskjellige endings, men disse bestemmes kun ut ifra siste handling. Man kommer til punkter i spillet hvor du må finne den ene lille tingen du ikke har prøvd enda for å kunne komme videre. Det finnes ikke flere måte å gjøre noe på, kun én måte er riktig. Veldig mange ganger hvor jeg ble frustrert over at jeg ikke kunne gjøre ditt og datt, da det var opplagt at dette burde vært en mulighet.

Se på dette spillet som en "puzzle". Det finnes bare én løsning og det er bare én måte å gjøre det på for det meste.

Hvis dere liker konseptet vil jeg anbefale The Forgotten City. Her er valgmulighetene mye større og det er mye mer å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...