Gå til innhold

PS 5 kontroller drifting stick?


ElMaximo

Anbefalte innlegg

Hei!

Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøptei Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre.

Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? 

 

 

Endret av ElMaximo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ElMaximo skrev (4 timer siden):

Hei!

Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøpte hos Netonnet i Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre.

Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? 

 

 

Kan jo kjøpe ny kontroll og sende inn den defekte

Lenke til kommentar
On 9/2/2021 at 12:52 AM, ElMaximo said:

Hei!

Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøpte hos Netonnet i Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre.

Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? 

 

 

Butikken vil sende til Sony først så går fortere å sende direkte til Sony, har byttet 4 kontrollere selv og tar omtrent 10 dager å få i retur. Ville byttet før det har gått et år i det minste. 
De har topp service og rask fiks og levering for det meste. 
Kjenner du noen i butikken så mulig du får det til, men ellers må du nok belage deg på å vente på butikk sende inn til Sony og de får reparert eller by i retur eller sende direkte selv som sparer deg en uke eller 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...